Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: آموزش حضوری در مناطق روستایی استان در راستای توسعه عدالت آموزشی و ایجاد فرصت های برابر آموزشی در دوران شیوع ویروس کرونا ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، خلیل رنجبر رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان با بیان اینکه تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست، گفت: با شیوع ویروس کرونا وتعطیلی طولانی مدت مدارس، معلمان روستاهای استان به دانش آموزان با نیاز ویژه که امکانات استفاده از آموزش های مجازی را ندارند به صورت حضوری آموزش می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر گفت: با توجه به ایجاد وقفه تحصیلی و در راستای جبران عقب افتادگی درسی، معلمان خلاق با آموزش حضوری ودر راستای تحقق شعار آموزش تعطیل شدنی نیست، فرآیند آموزش ویادگیری را در راستای ایجاد فرصت های برابر آموزشی ادامه می دهد.

وی یادآور شد: به منظور تداوم آموزش در مناطق محروم و روستاهایی که دانش آموزان به برنامه آموزشی شاد و فضای مجازی دسترسی ندارند، معلمان به شیوه حضوری، ارائه بسته های آموزشی ، درسنامه و یا تماس تلفنی آموزش از راه دور را پیگیری می کنند.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان اضافه کرد: شیوه آموزش مجازی راهی برای شکست کرونا توسط دانش‌آموزان و معلمان است، اما ارائه آموزش‌های مجازی و از راه دور به دانش‌آموزان مستلزم فراهم شدن زیرساخت‌ها است ودر حال حاضر بسیاری از دانش‌آموزان مناطق روستایی از این امکان محروم هستند.

وی تأکید کرد: از آنجایی که شخصیت افراد در دوران کودکی شکل می‌گیرد و رفتار معلم  می‌تواند در بهبود روند آن تاثیر بسزایی داشته باشد ،فداکاری و ایثار معلمان می‌تواند علاوه بر سواد خواندن و نوشتن سواد ایثار را نیز به آنان بیاموزد .

رنجبر افزود: خانه بهترین و امن‌ترین مکان برای مصون ماندن در مقابل این ویروس می‌باشد، پس در خانه بمانیم تا محافظ سلامتی خود و خانواده باشیم.

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم

در آستانه روز معلم، «زنگ سپاس معلم» در مدارس اردبیل نواخته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در آستانه روز معلم، زنگ سپاس معلم در مدارس اردبیل نواخته شده و با حضور استاندار اردبیل از تعدادی معلمان تجلیل شد.

استاندار اردبیل در این مراسم، اظهار داشت: تلاش معلمان در کلاس‌های درس به منظور علم‌آموزی به دانش‌آموزان برای نسل آینده سرنوشت‌ساز است و آینده جامعه و کودکان به مبدأ آموزش‌ها یعنی کلاس‌های درس وابسته بوده و معلمان با دلسوزی در این راه فعالیت می‌کنند.

سید حامد عاملی تصریح کرد: علم و دانش در رشد و شکوفایی جامعه بسیار حائز اهمیت است و باید دانش‌آموزان با تمام توان به علم‌آموزی و استفاده از تجارب معلمان در راستای پیشرفت علمی کشور بپردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: بیش از 60 عنوان برنامه در طول هفته معلم اجرا می‌شود.

کلام‌الله صفری افزود: بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با نام دارالفنون در اردبیل ایجاد می‌شود و نهضت مدرسه‌سازی، ارتقای سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزان و اجرای دقیق طرح رتبه‌بندی معلمان از جمله اقدامات شاخص آموزش و پرورش است.

.

انتهای پیام/131/

دیگر خبرها

  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم
  • معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات