Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@10:42:48 GMT

رتبه اول ارزش نگهداری به تیگو 7 رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۵۳۹۳

رتبه اول ارزش نگهداری به تیگو 7 رسید

مجله خودرویی کواتروداس برزیل، رتبه نخست از نظر میزان ارزش نگهداری را به خودرو تیگو 7 داد.

 خودرو تیگو 7 یک کراس اوور جمع و جور است که توانسته در بازار پر رقابت برزیل رتبه نخست را در این سگمنت به لحاظ نرخ تعمیر و نگهداری در میان چندین کراس اوور معروف بدست بیاورد.

خودرو تیگو 7 موفق شد تا دارای کمترین میزان استهلاک 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

41- درصد شود که این درصد در مقایسه با خودروهای بنامی چون جیپ compass ، فولکس واگن تیگوان و هیوندای توسان بدست آمده است .

نشریه کواتروداس یکی از معتبرترین نشریات خودرویی در کشور برزیل است.

 

یکی از عواملی که موجب شد تا خودرو تیگو 7 در رتبه نخست این ارزیابی قرار گیرد کیفیت بالای این خودرو است چراکه این محصول با پلت فرم کاملا حرفه ای ساخته شده و در آن از فناوری های شرکت لوکس ساز و معروف بریتانیایی تندرور استفاده شده است.

تیگو 7 آزمایش های گوناگون زیست محیطی، جاده ای و 100 آزمایش تقریبی شامل دوام، قابلیت اطمینان، و آزمون های مربوط به دمای هوا، ارتفاع و ... را با موفقیت گذرانده است.

براساس این گزارش، خودرو تیگو 7 در سال 2017 در مسابقات رالی تاکلیماکان شرکت کرد و به عنوان یک خودروی تولید انبوه موفق به کسب رتبه نخست شد .

یکی دیگر از عوامل برتری خودرو تیگو 7 در این ارزیابی ، حجم بالای فروش آن در بازارهای صادراتی است.
همچنین نرخ پائین نگهداری و هزینه ها موجب شده تا این خودرو در کشور برزیل بازار دست دوم مناسبی را داشته و تصویر مناسبی را از برند خود ارائه دهد .

در مجموع می توان گفت که خودرو تیگو 7 دارای کیفیت و قابلیت اعتماد بالا می باشد و توانسته مصرف کنندگان را راضی نگاه دارد و مشتریان بیشتری را در سرتاسر جهان به دست بیاورد .

لینک کوتاه: asriran.com/003Anh

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تیگو 7 مدیران خودرو خودرو تیگو 7 رتبه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ برزیل زیر آب رفت!

جاری شدن سیل و رانش زمین در برزیل در پی بارندگی‌های شدید چند روزه در این کشور منجر به مرگ دست‌کم ۵۶ نفر شده است. مقامات می‌گویند بیش از ۷۰ نفر در ایالت «ریو گرانده جنوبی» مفقود شده‌اند.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • عکس/ برزیل غرق شد
  • فیلم/ برزیل زیر آب رفت!
  • گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا