Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضایی با بیان اینکه ۱۳۹ نفر از خراسان جنوبی در سوانح جاده ای فوت کردند، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۱درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، سرهنگ «علیرضا رضایی» صبح امروز(27 آبان) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: امسال هدف هفته ایمنی و حمل و نقل این است که بین مسئولان حساسیتی ایجاد شود تا شاهد کاهش سوانح و حوادث جاده ای و افزایش ایمنی جاده های سطح استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۹ نفر در تصادفات جاده ای استان جان خود را از دست دادند، افزود: طی مدت مشابه سال گذشته ۲۰۰ نفر در سوانح جاده ای استان فوت کرده بود و امسال شاهد کاهش ۳۱ درصدی این آمار هستیم.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۶۴۴ نفر در سوانح جاده ای استان مجروح شدند، ادامه داد: در این راستا حدود ۳۰ درصد از تعداد مجروحین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

 

 

 

سرهنگ رضایی بیان کرد: با توجه به اینکه نیمی از تصادفات استان بر اثر واژگونی رخ می داده است امسال در این خصوص اقدامات خوبی انجام داده ایم تا مصدومین این نوع تصادفات را کاهش دهیم.

 

 

 

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با توجه به اینکه ۴۷ درصد از سوانح جاده ای استان در راه های روستایی رخ می دهد، ادامه داد: در این راستا در روستاهای اطراف بیرجند طرحی تحت عنوان ارتقای ایمنی موتورسوارن را اجرا کردیم و به موتورسواران این روستاها ۲۰۰ کلاه ایمنی اهدا کردیم.

 

 

 

سرهنگ رضایی در ادامه بیان کرد: به دنبال این هستیم تا پایان سال جاری تعداد بسیاری کلاه ایمنی به دهیاری روستاهای سطح استان ارسال کنیم تا بین موتورسواران توزیع کنند.

 

 

وی در پایان گفت: در تلاش هستیم تا حداقل جان یک نفر را نجات دهیم و دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص تلفات جاده ای را برطرف کنیم و نگذاریم بیش از این جان هموطنان به خطر بیافتد.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته ایمنی و حمل و نقل دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی سوانح جاده ای جاده ای استان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور

به گزارش صدای ایران از تسنیم،نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش در خراسان جنوبی گفت: بارش‌های سیل آسا شب گذشته به برخی راه‌های ارتباطی خسارت وارد کرد و امروز تعداد کمی از داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به حوزه امتحانی نرسیدند که تیر ماه می‌توانند مجدد آزمون دهند.

دیگر خبرها

  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور