Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:52:57 GMT

بیش از ۱۵ تن آرد قاچاق در زنجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۵۶۰۶

بیش از ۱۵ تن آرد قاچاق در زنجان کشف شد

سرهنگ ایرج خانی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عوامل پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، حین کنترل خودروهای عبوری در سطح آزاد راه زنجان - تبریز به یک دستگاه کامیون حامل آرد مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس ارزش ریالی این محموله قاچاق را بیش از ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در بررسی اسناد و مدارک خودرو مشخص شد این کامیون حامل بار ۳۹۰ کیسه آرد فاقد هرگونه مجوز حمل و جابجایی است که به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان،  گفت: قاچاق کالا به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم وارد می آورد از عموم مردم خواست هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.

 سارق خانه باغ در شهرستان طارم به دام افتاد

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان طارم گفت: سارق اماکن خصوصی (خانه باغ) در یکی از روستاهای این شهرستان از سوی پلیس، مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شد.

سرهنگ اصغر یوسفی، افزود: در پی وقوع سرقت از خانه باغ در یکی از روستاهای شهرستان طارم، موضوع به منظور تحقیق و بررسی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پلیس با تحقیقات صورت گرفته و انجام کارهای اطلاعاتی مستمر و موثر، سرانجام این سارق را به دام انداخت، اظهار داشت: متهم در تحقیقات فنی و پلیسی، به سرقت از خانه باغ اعتراف کرد که پس از تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون، تحویل مرجع قضایی این شهرستان شد.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان طارم از عموم مردم این شهرستان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند تا اقدامات قانونی لازم به منظور برخورد با متهمان و مجرمین صورت گیرد.

 واژگونی پراید در مسیر ارتباطی زنجان یک کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از واژگونی یک دستگاه سواری پراید در مسیر ارتباطی خدابنده - ابهر خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه رانندگی، یک کشته و ۲ مصدوم در پی داشت.

سرهنگ محمدعلی عظیمی، افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در این مسیر ارتباطی، بلافاصله کارشناسان پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل پلیس در محل حادثه مشخص شد این خودروی سواری از جاده منحرف و واژگون شده که برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه در دست بررسی است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از رانندگان خواست در حین رانندگی توجه جدی و کافی به نقطه مقابل داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کرده و در حین خستگی و خواب آلودگی، اصرار بر ادامه رانندگی نکنند تا سفری ایمن برای خود، سرنشینان و دیگران داشته باشند.

برچسب‌ها قاچاق انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق انتظامی زنجان قاچاق انتظامی زنجان اخبار کنکور شهرستان طارم استان زنجان پلیس راه خانه باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۲۳ میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق در بازرسی مأموران این پلیس از یک انبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سبحانی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی لوازم یدکی خودرو قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۱۱۰ انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین و گاردان قاچاق شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۶۲۳ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی، پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748552

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس