Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@06:12:00 GMT

رونمایی از خط تولید کیت ایرانی تشخیص سریع کرونا

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۵۷۶۰

مراسم رونمایی از نخستین خط تولید کیت سریع آنتی ژن کووید ۱۹ (کرونا) با حضور معاون اول رئیس جمهور در محل مجتمع دستاورد‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و ارتباط تصویری با شرکت سازنده آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در ابتدای ورود به محل برگزاری مراسم، از نمایشگاه دستاورد‌های مختلف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین مراسم رونمایی به صورت ارتباط تصویری با شرکت سلامت برکت وابسته به ستاد اجرایی برگزار شد.

به گفته مسئولان شرکت سلامت برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، با رونمایی از این خط تولید ایران از جمله سه کشور موفق دارای دانش فنی ساخت کیت سریع تشخیص کرونا است.

تفاوت این کیت با کیت‌های قبلی تولید شده (PCR)، در دسترس بودن برای مناطق کم برخوردار، حذف دستگاه‌های گران قیمت برای تولید کیت، کاهش قیمت ۳۰ درصدی در مقایسه با سایر کیت‌ها و زمان سریع تشخیص ویروس است.

با راه اندازی خط تولید کیت‌های تشخیص سریع ویروس کرونا، بزودی از این کیت‌ها در طرح غربالگری عمومی استفاده خواهد شد و تعداد آزمایش‌های روزانه کرونا از حدود ۴۰ هزار به بالای ۱۰۰ هزار آزمایش می‌رسد که هم سریع و هم ارزان است.

دکتر زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: کاربرد ساده و سریع، ویژگی بارز این کیت است.

وی افزود: با استفاده از این محصول، مدت زمان تشخیص کرونا به ۲۰ دقیقه کاهش می‌یابد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: رونمایی ، کیت تشخیص ، کرونا ، کووید 19 ، بیماری ، آزمایش

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رونمایی کیت تشخیص کرونا کووید 19 بیماری آزمایش ستاد اجرایی تولید کیت خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محمد پذیرا در گفتگویی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزار و ۱۲۸ دستگاه خودرو توسط گشت های تشخیص خودروهای آلاینده بررسی و ۷۳ درصد آن‌ها آلاینده هوا تشخیص داده شدند، اظهارکرد: از تعداد کل خودروهای آلاینده هوا، بیشترین تعداد خودروها بر اساس نوع خودرو مربوط به پراید با ۵۰ درصد آلایندگی بود و خودروهای و پیکان و پیکان وانت در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

وی گفت: همچنین از تعداد کل خودروهای آلاینده ۲۴.۵ درصد در سن فرسودگی بر اساس آیین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو قرار دارند.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد مقدس افزود: ۵۱ درصد خودروهای آلاینده نیز فاقد معاینه فنی بودند که نشان می‌دهد انجام معاینات فنی سهم بسزایی در کاهش آلودگی هوا توسط خودروها دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899418

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی