Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی از مردم خواست که در روزهای کرونایی به سازمان انتقال خون کمک ویژه کنند.

به گزارش ایسنا، هاجر چنارانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکر شفاهی با تاکید بر اینکه انتقاد بدون راهکار  بی فایده است، گفت: امروز همه نمایندگان نقد می کنند و منتقد شده اند اما انتقاد بدون راهکار بی فایده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در این شرایط خاص، اتفاقات بزرگی در کشور افتاده است. ماحصل گام اول انقلاب این بود که بالغ بر یک میلیون فرزند ایرانی با تابعیت مادرانشان شناسنامه دار شدند. از رئیس جمهور و معاون امور زنان و خانواده و همه کسانی که در مجلس دهم حمایت کردند تا اولین شناسنامه فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی پس از گذشت ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب صادر شود، تشکر می کنم و قدردان همه کسانی هستم که گامی برداشتند تا تابعیت در ایران اسلامی از مادران به فرزندان برسد.

چنارانی یادآور شد: در مجلس دهم تلاش شد تا ردیف درآمدی از سازمان برنامه و بودجه برای انتقال خون اختصاص یابد. از مردم می خواهم در روزهای کرونایی به سازمان انتقال خون کمک ویژه کنند. همچنین از وزارت بهداشت خواستارم که با برنامه ریزی در زمینه تولید فاکتورهای انعقادی و تولید ایمونوگلوبین وابستگی به کشورهای خارجی را کم کند.

وی در پایان از تلاش کادر درمان و پرسنل سازمان انتقال خون در انجام پلاسمادرمانی بیماران کرونایی تقدیر و تشکر کرد و خواستار اختصاص درصدی از بودجه سلامت از محل ارزش افزوده به سازمان دامپزشکی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان انتقال خون سازمان انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روز‌های آینده عرضه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه‌شان وارد شود و به همین دلیل تاکنون از ۳۰ هزار نفر که در سامانه بودند، ۱۵ هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خودرو‌های زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودرو‌ها فقط منتظر توافق‌های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودرو‌های جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودرو‌های برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روز‌های آینده عرضه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده