Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن فتحی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز در مورد وضعیت شیوع ویروس کرونا و تصمیمات اتخاذشده دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا، بیان کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکنون نظرات کارشناسی را به‌صورت واقعی اعمال نکرده و همیشه تصمیماتش جزیره‌ای و مقطعی بوده است. در برهه‌ای از زمان آن‌ها را انجام داده و درنهایت فهمیده آن تصمیم اشتباه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی رفتار آزمون‌وخطا.

وی افزود: با تصمیماتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا در 7 ماه اخیر گرفته است اکنون به اینجا رسیدیم که تست کرونا 12 هزار نفر مثبت و بیش از 450 نفر فوتی داریم. این مسئله بدین معناست که هیچ‌کدام از تصمیمات اتخاذشده مفید نبوده است. زیرا اگر مفید بود وضعیت بهتر می‌شد و ما نیز مانند سایر کشورها می‌توانستیم پاندمی کرونا را کنترل کنیم. اما متأسفانه هیچ کنترلی برای این بحران نیست.

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس بیان داشت: ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکنون نه از مجلس و نه از مرکز پژوهش‌ها نظر کارشناسی نخواسته و این ضعفی است که این ستاد دارد.

وی افزود: باید مشخص شود جزئیات این تصمیم چیست و رویکردها برای کسانی که مبتلا شدند، نیاز به قرنطینه دارند چیست یا کسانی که ازلحاظ اقتصادی در مضیقه هستند باید چه کنند. همچنین هنوز مشخص نیست که چطور قرار است رفت‌وآمد افرادی که تستشان مثبت شده است، رصد شود. مسئولان امر این باید دقت مضاعفی داشته باشند.

این نماینده بابیان این‌که بخشی از مردم جامعه نمی‌توانند دو هفته کسب‌وکار خود را تعطیل کنند زیرا درآمدی ندارند و این‌گونه نمی‌توانند امورات جاری خود را سپری کنند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در هفته‌های اخیر در ویدیو کنفرانسی که با ستاد ملی مبارزه با کرونا داشتند صراحتاً بیان کردند که گروه‌های جهادی، بسیج و سازمان‌های مردم‌نهاد و موسسه خیریه به میدان بیایند و به مبارزه با این ویروس کمک کنند زیرا ممکن است بخشی از جامعه نتواند دو هفته نیازهای جاری زندگی‌شان را تأمین کنند.

فتحی تاکید کرد: اگر این مجموعه‌ها پای‌کار بیایند قطعاً از مشکلات کاسته می‌شود. از طرفی بسیاری از افراد اقساط وام یا چک دارند. باید تدابیری اندیشیده شود که تاریخ وصول آن‌ها به تعویق بیفتد. درنهایت این اقدام باید کاملاً دقیق و بدون نقص باشد. بیانیه‌ای که رئیس‌جمهور مطرح کرد کلی‌گویی بود و تا زمانی که جزییات عنوان نشود نمی‌توان دقیق گفت که آیا پروتکل‌ها مفید خواهد بود یا بازهم با شکست مواجه می‌شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا عضو کمیسیون بهداشت مجلس کرونا ویروس حسن روحانی مجلس ستاد ملی کرونا محدودیت های کرونایی محسن فتحی ستاد ملی مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • امروز با سعدی: چه جرم رفت که با ما سخن نمی‌گویی
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • ناتو برای درگیری با روسیه آماده می شود؟ | پشت پرده رزمایش‌های ۴ماهه مدافع استوار
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)