Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@12:09:38 GMT

عذرخواهی مجری «سی‌ان‌ان» تحت فشار اسراییل

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۶۱۴۴

صراط: «کریستین امانپور» خبرنگار ارشد بین‌المللی شبکه «سی‌ان‌ان» در نتیجه فشار‌های مضاعف مقام‌های رژیم صهیونیستی و همچنین دولت آمریکا به خاطر اظهاراتش درباره قیاس دونالد ترامپ با نازی‌ها، عذرخواهی کرد.

به گزارش فارس، در پی تشدید جنجال‌های مقام‌های رژیم صهیونیستی و همچنین برخی مقام‌های دولت دونالد ترامپ درباره سخنان یک مجری ارشد سی‌ان‌ان درباره حملات نازی‌ها به یهودیان، این فعال رسانه‌ای عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کریستین امانپور در برنامه شب گذشته سی‌ان‌ان رسما بابت سخنان خود و قیاس دونالد ترامپ به نازی‌ها عذرخواهی کرد و گفت، نباید هجمه و حملات لفظی ترامپ به تاریخ، واقعیات و علم» را در کنار وقایق «شب بلورین» می‌گذاشتم.

وی افزود: «من هشتاد و دومین سالگرد شب بلورین را اغلب اینطور ارزیابی می‌کنم که این وقایق، وحشت ناشی از هلوکاست را آغاز کرد... من از بابت اینکه اظهارات ممکن است باعث ایجاد هر گونه دردی شده باشد، متاسفم».

این عذرخواهی بعد از آن صورت گرفت که سخنگوی کاخ سفید و مقام‌های مختلف رژیم صهیونیستی به سخنان هفته گذشته امانپور اعتراض کرده بودند.

«عومر یانکلیویچ» وزیر اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی هم نامه‌ای به مدیر شبکه «سی‌ان‌ان» نوشت و خواستار عذرخواهی فوری این شبکه شد.

این نامه روز یکشنبه به علت سخنان پنجشنبه هفته گذشته کریستین امانپور از خبرنگاران ارشد این شبکه که دونالد ترامپ را به نازی‌ها تشبیه کرده بود، به سی‌ان‌ان ارسال شد.

رژیم صهیونیستی در این نامه مدعی شده که سخنان امانپور که اقدامات دولت ترامپ را به وقایع «شب بلورین» تشبیه کرده، موجب کم اهمیت جلوه دادن «هلوکاست» است.

شب بلورین یا شب «شیشه‌های شکسته» به شب‌های نهم و دهم نوامبر ۱۹۳۸ اطلاق می‌شود که عناصر حزب نازی به خانه‌ها و مغازه‌های یهودیان در شهر‌های آلمان حمله کردند

«کایلی مک انانی» سخنگوی کاخ سفید هم به دنبال تشدید فشار‌های مقام‌های رژیم صهیونیستی، در توییتی سخنان این خبرنگار ارشد آمریکایی را محکوم کرد.

سخنگوی کاخ سفید افزود: «(کریستین امانپور) باید به خاطر بی اهمیت جلوه دادن هلوکاست و نسل کشی فاجعه بار میلیون‌ها یهودی عذرخواهی کند».

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی کریستین امانپور تل آویو کاخ سفید صراط کریستین امانپور رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ سی ان ان نازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی

آکسیوس گزارش کرد قانونگذاران آمریکایی در حال تدوین پیش‌نویس لایحه‌ای هستند که برای تلافی از دیوان کیفری بین‌المللی در صورت صدور حکم بازداشت برای مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام جنایات جنگی در غزه طراحی شده است.

به گزارش ایسنا، این لایحه که در حال تدوین است شامل تحریم‌هایی علیه مقام‌های دیوان کیفری بین‌المللی است.

به نقل از پایگاه خبری آکسیوس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خواسته تا در هرگونه حکم بازداشت احتمالی علیه مقام‌های این رژیم مداخله کرده و جلوی ‌آن را بگیرد.

اوایل روز دوشنبه کاخ سفید اعلام کرد دیوان کیفری بین‌المللی هیچ صلاحیتی ندارد و واشنگتن از تحقیقات این دیوان حمایت نمی‌کند.

پیشتر در روز دوشنبه، رسانه‌های آمریکایی به نقل از یک مقام اسرائیلی مطلع گزارش دادند که دیوان کیفری بین‌المللی ممکن است حکم بازداشت نتانیاهو، یوآو گالانت، وزیر جنگ و دیگر مقامات ارشد رژیم صهیونیستی را در اوایل این هفته صادر کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موضع آمریکا درباره دادگاه لاهه، نشانه رویکرد دوگانه واشنگتن است
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری/ یک نظامی زخمی شد
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • وحشت سران صهیونیسم از حکم احتمالی دادگاه لاهه
  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دادگاه لاهه و پیامدهای جهانی
  • کشتی کانتینری در دریای سرخ با چند موشک هدف قرار گرفت
  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه