Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، علی‌رغم شیوع گسترده ویروس کرونا در فرانسه، مسئولان این کشور اردوگاه سنت دنیس را که محل اقامت صدها مهاجر بود، تخلیه کرد.

مهاجران در فرانسه با برپایی چادر‌های خود اردوگاهی در بزرگراه A۱ در سنت دنیس حومه شمالی پاریس ترتیب داده بودند. گزارش‌های محلی از اقامت چند ماهه این مهاجران در این محل خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌اکنون رسانه‌ها اعلام کرده‌اند اردوگاه سنت دنیس که حدود ۲۵۰۰ مهاجر را در دل خود جای داده، توسط مسئولان فرانسه تخلیه شد. اتوبوس‌هایی برای حمل مهاجران در محل حاضر شده اما تاکنون اسمی از مقصد نهایی این مهاجران برده نشده است.

نیروهای آتش نشانی فرانسه هم به دلیل آنکه مهاجران قبل از ترک اردوگاه شروع به سوزاندن وسایل خود کردند، به محل اعزام شدند.

داوطلبان انجمن خیریه که در این مدت به مهاجران غذا و ماسک و لباس می رساندند، اعلام کردند: تعداد زیادی از مردم نزدیک به بیش از دو هزار  نفر اینجا حضور دارند و ما حتی نتوانستیم به تمامی آنها ماسک بدهیم. وضع مهاجران  بسیار نگران کننده است.

ایستگاه مترو سنت دنیس هم بسته شده است و به دلایل امنیتی تا ساعت ۱۲ صبح در دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه اروپا بحران مهاجران شیوع کرونا سنت دنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد

سازمان ملل هماهنگی با رژیم صهیونیستی برای تخلیه شهر رفح در راستای تسهیل عملیات این رژیم در آنجا را رد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه فایننشال تایمز امروز چهارشنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که سازمان ملل هرگونه هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه غیرنظامیان از رفح را رد کرده است.

این منابع آگاه اضافه کردند که سازمان ملل با آغاز عملیات در رفح مخالف است و از طرف ارتش اسرائیل این موضوع را تسهیل نخواهد کرد.

یک مقام آگاه به فایننشال تایمز گفت: (سازمان ملل) به اسرائیل می‌گوید که «این کار را نکن». آنها به نیابت از ارتش اسرائیل ارائه تسهیلات را ارائه نمی دهند.

این گزارش در حالی است که رژیم صهیونیستی برای تجاوز زمینی به شهر رفح که میزبان بیش از یک میلیون نفر از مردم غزه است، آماده می‌شود.

هشدار هنیه به صهیونیست‌ها درباره رفح: آماده دفاع هستیمامیرعبداللهیان: حمله به رفح فاجعه را عمیق‌تر می‌کندروز 196 طوفان‌الاقصی|اصرار اسرائیل برای حمله به رفح

مقامات ارشد صهیونیستی مدعی شدند که هرگونه تهاجم نظامی در مقیاس وسیع به رفح تنها زمانی پیش خواهد رفت که «شرایط استراتژیک» از جمله هماهنگی با مصر و تخلیه غیرنظامیان به مناطق امن با سرپناه‌های موقت، آب، غذا و سلامتی فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری
  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار