Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر افسری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم گل‌گهر در آستانه برگزاری دربی کرمان ( در روز جمعه 30 آبان) اظهار داشت: شرایط تیم خوب و همه چیز عالی است. به امیدخدا قرار است طبق برنامه صبح روز پنجشنبه راهی رفسنجان شویم و اردوی خودمان را یک روز قبل از بازی در این شهر برپا کنیم.

مدیر تیم گل‌گهر در مورد شرایط اسکان تیم در شهر رفسنجان گفت: سازمان لیگ می‌گوید به مس‌رفسنجان اعلام کردیم که تیم مهمان، داوران و ناظران باید در یک هتل خوب آن شهر اسکان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم در سیرجان همین کار را انجام می‌دهیم و هتل عطر سیب را که یک هتل نوساز است در اختیار مهمان، داوران و ناظران قرار می‌دهیم و خودمان در هتل جهانگردی ساکن می‌شویم.

وی افزود: اما شهر رفسنجان فقط یک هتل خوب به نام هیلان دارد. مس رفسنجان به ما می‌گوید اگر قصد سکونت در این هتل را دارید، دو تیم در کنار هم خواهند بود اما اینطور نمی‌شود. سازمان لیگ می‌گوید ما به آن‌ها گفته‌ایم که تیم مهمان باید به این هتل برود اما آن‌ها قبول نمی‌کنند. جای دیگری هم در آن شهر نیست. یک مهمانسرای جهانگردی است که اتاق‌های کمی دارد و سازه آن برای 40سال قبل است.

افسری با اشاره به اقدامات باشگاه گل‌گهر برای حضور در لیگ برتر گفت:‌ سال گذشته سازمان لیگ ما را مجبور کرد در عرض دوماه ورزشگاهمان را بازسازی و تجهیز کنیم اما ورزشگاه مس رفسنجان علاوه بر اینکه زمینش کیفیت ندارد، یک استادیوم کوچک است که رخکتن‌هایش هم کیفیت لازم را ندارند. شاید آن‌ها را بازسازی کرده باشند اما این رختکن‌ها کوچک هستند.

مدیر تیم گل‌گهر در مورد شرایط اقامت در شهر رفسنجان تصریح کرد: در این شهر هتل دیگری نیست. فقط هتل هیلان است که خود میزبان یکسال آنجا را گرفته است. مساله ما به کنار، بقیه تیم‌ها می‌خواهند چکار کنند؟ نمی‌توانیم با تیم میزبان در یک هتل باشیم. این هتل شاید 25 اتاق داشته باشد و مثلا اگر ما 5سوئیت بگیریم، در هر اتاق باید 4 نفرا را اسکان بدهیم! در صورتیکه در این دوران کرونا طبق پروتکل‌ها باید اتاق‌های تک نفره بگیریم!

وی با اشاره به مساله اسکان تیم داوری و ناظران مسابقه ادامه داد: حتی تیم داوری و ناظران هم برای اسکان مشکل دارند. از لحاظ قانونی آن‌ها نمی‌توانند در هتلی که میزبان حضور دارد، ساکن شوند. نمی‌دانم مس رفسنجان و سازمان لیگ چطور می‌خواهند این مشکل را حل کنند.

افسری اضافه کرد: ما کوتاه نمی‌آییم. این شرایط شایسته لیگ برتر نیست. میزبان موظف است امکانات رفاهی را برای تیم مهمان فراهم کند. کما اینکه ما در سیرجان اینکار را می‌کنیم. سه چهار هتل در سیرجان وجود دارد و ما هتل نوساز شهر را به تیم مهمان می‌دهیم.

وی در مورد اینکه ممکن است به اقامت در هتل جهانگردی رفسنجان رضایت بدهند گفت: آنجا اصلا قابل سکونت نیست. کلا شاید 10اتاق داشته باشد. در هر اتاق اگر 3نفر هم ساکن شوند، 30نفر می‌شود در حالیکه تعداد اعضای تیم ما حدود 45نفر است. در حال رایزنی با سازمان لیگ هستیم اما با این شرایط به رفسنجان نمی‌رویم. زمین به ضرر مهمان است، هتل و اسکان به ضرر مهمان است. نباید شرایط به ضرر تیم مهمان باشد.

مدیر تیم گل‌گهر در مورد فاصله سیرجان از رفسنجان و اینکه آیا ممکن است شاگردان قلعه‌نویی روز بازی راهی شهر میزبان شوند، اظهار داشت: سیرجان تا رفسنجان حدود 2 ساعت فاصله دارد. نمی‌توانیم بازیکنان را دو ساعت در اتوبوس بنشانیم و روز بازی به رفسنجان ببریم. با این شرایط تیم ما به خاطر خستگی، در زمین مسابقه یک نیمه عقب است. ضمن اینکه اگر بازیکنان خواب خوبی قبل از مسابقه نداشته باشد چطور می‌خواهد در زمین بازی کند؟ همه این شرایط باید در نظر گرفته شوند.

وی در مورد شرایط مصدومان تیم گل‌گهر پیش از بازی هفته دوم گفت: مشکل خاصی از این بابت نداریم تنها آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف احتمال دارد به این بازی نرسد. این موضوع هنوز به صورت صددرصد مشخص نیست و کادرپزشکی در تلاش برای آماده‌سازی اوست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر گل گهر سیرجان رفسنجان امیرقلعه نویی دربی کرمان مورد شرایط تیم گل گهر سازمان لیگ مس رفسنجان تیم مهمان یک هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افلاطون در آخرین ساعات عمرش چه می‌کرد؟

فرارو- اکنون به لطف کشفی تازه در مورد یک طومار مهم باستانی مشخص شده افلاطون که در حدود سال ۳۴۸ میلادی درگذشت در آخرین ساعات عمرش از مهمان پذیرایی کرده بود. افلاطون یکی از تاثیرگذارترین فیلسوفان تاریخ به دلیل نظریه هایش در مورد سیاست، شعر، دانش و اخلاق شهرت داشت.

به گزارش فرارو به نقل از دیلی میل، اکنون از طریق داده‌های بدست آمده از طومار تازه کشف شده که در کوه وزوویوس مدفون شده بودند می‌دانیم که آن متفکر یونان باستان در انتقاد کردن زبان تند و تیزی داشته و آخرین لحظات عمرش را صرف انتقاد از "عدم ریتم" یک کنیز دختر فلوتیست کرده بود.

در طومار مذکور به ساعات پایانی زندگی افلاطون و آن چه بر او گذشته پرداخته شده است. طومار نشان می‌دهد که افلاطون از تب رنج برده و پیش از مرگ در سن ۸۰ یا ۸۱ سالگی در حدود سال ۳۴۸ پیش از میلاد مسیح به موسیقی گوش می‌داد و از مهمان اش پذیرایی می‌کرد.

آن طومار که تحت عنوان "تاریخ آکادمی" شناخته می‌شود و توسط فیلودموس فیلسوف و شاعری که در قرن اول زندگی می‌کرده نوشته شده از زمان کشف در ویلایی بزرگ در سال ۱۷۵۰ میلادی در ویلایی بزرگ در هرکولانیوم، که اکنون به عنوان ارکولانو در ایتالیا شناخته می‌شود سال‌های متمادی ناخوانا قلمداد می‌شد.

این طومار پس از فوران آتشفشان وزوویوس در سال ۷۹ پس از میلاد مسیح در زیر چند متر خاکستر در خانه‌ای مدفون شده بود که گمان می‌رود متعلق به پدرزن ژولیوس سزار بوده و محققان مختلفی در ۲۵۰ سال گذشته در تلاش برای یافتن راهی به منظور خواندن محتوای آن طومار بودند.

اکنون محققان دانشگاه پیزا در ایتالیا از  تکنیک‌هایی از جمله تصویربرداری ابرطیفی مادون قرمز موج کوتاه استفاده کرده اند که تغییراتی را در نحوه تابش نور از جوهر سیاه روی پاپیروس برای رمزگشایی از سند می‌گیرد. آنان این طومار را قدیمی‌ترین سند تاریخ فلسفه یونانی که اکنون در اختیار ماست توصیف کرده اند.

در آن طومار از مهمان افلاطون با عنوان "مهمان کلدانی" یاد شده و نشان می‌دهد که مهمان نوازی برای یونانیان امری مقدس بوده است. در طومار هم چنین دفن جسد افلاطون در آکادمی آتن که او به تاسیس آن کمک کرد تایید شده، اما با ذکر جزئیات بیش تری اشاره شده که محل دفن این متفکر عصر باستان در باغی مشخص در محوطه آکادمی بوده است.

هم چنین، داده‌های آن طومار نشان می‌دهند که  افلاطون در سال ۴۰۴ پیش از میلاد مسیح یا ۳۹۹ پیش از میلاد مسیح به عنوان برده فروخته شد و این زمانی بیش از رشد محبوبیت او بود که در تضاد با این فرضیه رایج است که ادعا می‌کند افلاطون در سال ۳۸۷ پیش از میلاد مسیح توسط دیونیسیوس فرمانروای سیراکوز فروخته شد تا نفوذی که افلاطون بر مردم تحت زمامداری آن حاکم ظالم اعمال می‌کرد را محدود کند.

به لطف پیشرفته‌ترین تکنیک‌های تشخیص تصویربرداری تیم پژوهشی ایتالیایی در نهایت توانست کار خواندن و رمزگشایی بخش‌های جدیدی از آن متن را انجام دهد که پیش‌تر غیر قابل دسترس به نظر می‌رسیدند. آن تیم پژوهشی باور دارد که  تاثیر کامل این کار تنها در سال‌های آینده مشخص خواهد شد.

*کوه وزوویوس یک آتشفشان سوما استراتو است که در خلیج ناپل در کامپانیا ایتالیا در حدود ۹ کیلومتری شرق ناپل و در فاصله کمی از ساحل واقع شده است. این یکی از چندین آتشفشانی است که کامپانیا را تشکیل می‌دهد

دیگر خبرها

  • یادمان شهدای کارگر در خطه کویر
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!
  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم
  • ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • حل مشکل 50 ساله ساکنان قشم/ در سفر رئیس قوه قضائیه
  • اولین عکس از مهمان ویژه امروز رهبر انقلاب
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • افلاطون در آخرین ساعات عمرش چه می‌کرد؟