Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت رییسه مجلس با بیان اینکه جلسات علنی مجلس با حضور تمامی نمایندگان برگزار خواهد شد، گفت: ساعات برگزاری جلسات محدود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، محمد حسین فرهنگی در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه علنی صبح امروز سه شنبه 27 آبان مجلس شورای اسلامی در رابطه با برگزاری جلسات علنی مجلس در دو هفته آینده گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا و هر مرجع دیگری در چهارچوب قانون اساسی می تواند اقدامات خود را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانون اساسی احکام روشن و مشخصی در مورد قوه مقننه دارد و در جلسه روز گذشته هیئت ریسه تصمیم گرفته شد تا ضمن برگزاری جلسات علنی ساعات برگزاری را محدود کنیم.

 

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مقرر شد از نظر محل استقرار نمایندگان تغییراتی داشته باشیم و شرایط لازم برای تشکیل برخی از جلسات علنی به صورت مجازی فراهم شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در جلسه هفته گذشته هیئت رییسه همچنین مقرر شد محل جلسات کمیسیون ها در فضای بزرگ تری باشد، فواصل رعایت شود و همچنین کمیسیون ها در ساعات مختلف و متنوع جلسه داشته باشد تا پروتکل های بهداشتی نیز رعایت شود.

 

فرهنگی خاطرنشان کرد: با وجود تصمیم جدید ستاد ملی مقابله با کرونا هفته آینده جلسات مجلس با حضور تمام نمایندگان برگزار می شود البته یکی از نواب رییس مجلس از طرف هیئت رییسه مامور شده است تا رایزنی هایی با ستاد ملی مقابله با کرونا داشته باشد.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس جلسات علنی هیئت رییسه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود. 

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس