Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: سپاه از هفته آینده هم با توجه به اجرای قرنطینه و تعطیلی دو هفته‌ای برای امنیت شهر و کنترل ترددها به نیروی انتظامی کمک خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد رضا یزدی، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در نشست خبری که صبح امروز در ستاد فرماندهی این سپاه و به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج برگزار شد، در پاسخ به سؤال خبرنگار دانشجو در رابطه با نقش سپاه تهران برای تامین تمهیدات امنیتی این شهر همزمان با اجرای طرح قرنطینه دو هفته‌ای در این شهر اظهار کرد: سپاه تهران بزرگ از شروع سال ۹۹ در ارتباط با ایجاد امینت برای مردم به واسطه اینکه برخی از فروشگاه ها و مراکز تجاری بسته بوده، تلاش‌های زیادی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار یزدی تصریح کرد: از هفته آینده هم با توجه به اجرای قرنطینه و تعطیلی دو هفته‌ای در کنار دوستان و عزیزان نیروی انتظامی تهران بزرگ در دو محور کمک خواهیم کرد؛ اول موضوع کنترل تردد‌ها و اجرای درست دستور‌العمل‌های بهداشتی در سطح شهر تهران، و دوم راجع به مسائل ارازل و اوباش، سرقت و امثال اینها است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ در رابطه با عملکرد گروه‌های امربه معروف بهداشت و سلامت در ارتباط با اصناف و مردم سطح خیابان، گفت: این نیرو‌ها در ۲۰ تیم امربه معروف و نهی از منکر اصناف و حدود ۲۵۰ تیم امربه معروف و نهی از منکر در حوزه بهداشت و درمان با انجام تذکر لسانی راجع به زدن ماسک حضور دارند.

وی با بیان اینکه این تیم ها متشکل از خواهران و برادران هستند، عنوان کرد: این تعداد از دوستان بعد از ورود به یک صنف و پس از بررسی عملکرد و پرسش سوال‌هایی، علاوه بر تذکر دادن، با خودشان ماسک و مواد ضدعفونی کننده همراه دارند و در اختیار افرادی که رعایت نکرده باشند، قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار یزدی کرونا قرنطینه کرونا امربه معروف تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»

وزیر کشور آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور و پیگیری‌های وزارت کشور جهت تأمین واگن‌های مترو برای تهران را تشریح کرد.   احمد وحیدی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند ورود واگن‌های جدید به کشور و تأیید کارشناسی واگن های جدید، گفت: یکی از موضوعات جدی در دستور کار وزارت کشور بحث تأمین واگن‌ها و احداث خطوط ریلی است که دولت در مجموع اهتمام جدی در این زمینه دارد.   وی افزود: دولت طی ۳ سال اخیر منابع خوبی در رابطه با ایجاد مترو و خطوط اصلی اختصاص داده که با کمک شهرداری تهران در این رابطه اقدامات خوبی انجام شده است.   برای ورود واگن‌های مترو از نظر زمانی عقب ماندگی نداریم وزیر کشور ادامه داد: بی تردید تأمین واگن مترو در دستور کار است و کارها روی روال است؛ اما زمان می برد؛ قطعا زمان طبیعی خود را دارد و از نظر زمانی عقب ماندگی نداریم.   قرارداد واگن‌های جدید مترو مدتها قبل رها شده بود وی تأکید کرد: ورود واگن‌های جدید مترو در چارچوب قراردادی بوده که قبلاً مدتها رها شده بوده؛ اما در دولت جدید فعال شده و در دستور کار و پیگیری قرار گرفته است و طبق روال خودش هم کار دنبال خواهد شد.   به گزارش ایسنا، مهدی چمران ریاست شورای اسلامی شهر تهران اخیراً در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره ورود واگن های جدید به تهران گفته بود: مایه تأسف است که ماه‌ها از انعقاد قراردادها گذشته؛ اما در داخل کشور موانع زیادی وجود دارد و موضوع هنوز به نتیجه نرسیده است؛ لذا امیدواریم وزیر کشور قاطعانه تصمیم بگیرد و جلوی این توقف گرفته شود.   وی تأکید کرده بود: تا امروز تأیید فنی برعهده مترو بوده؛ لذا امیدواریم وزیر کشور قاطعانه تصمیم بگیرد و جلوی این توقف گرفته شود. اینکه از این موضوع چه کسی نفع می‌برد نمی‌دانم اما اینکه چه کسی ضرر می‌کند باید بگویم همه ضرر خواهند کرد. به جای اینکه قدر بدانند و کمک کنند اینگونه کار را متوقف می‌کنند، لذا باید پاسخگو باشند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ابهامات قرارداد دو میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین از سرگیری اعزام قطار‌های تندرو در خط ۵ مترو تهران شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است

دیگر خبرها

  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد