Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان ادامه دارد که در همین راستا برابر مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، طرح ممنوعیت تردد در آرامستان‌های سطح استان توسط پلیس با قاطعیت اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برابر مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و ستاد ملی مقابله با این ویروس منحوس، برگزاری هر گونه مراسم تشییع و یا تجمعات در این روز‌های ممنوع خواهد بود و به شهروندان توصیه می‌کنیم با توجه به بسته بودن مسیر‌ها و محدودیت تردد در آرامستان‌های سطح استان، همچون گذشته با پلیس همکاری لازم داشته باشند.

سرهنگ علی محمدی ادامه داد: علاوه بر اعمال محدودیت ترافیکی در ورودی آرامستان‌ها همچنین اماکن متبرکه و برخی مسیر‌های فرعی و روستایی منتهی به مکان‌های تفریحی و گردشگری تا اطلاع بعدی مسدود می‌شوند.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان در پایان اضافه کرد: کلیه اعمال مقررات و محدودیت‌ها و مصوبات ستاد مقابله با کرونا به جهت حفظ سلامت عمومی و جلوگیری از گسترش ویروس بیماری زا در جامعه بوده و از کلیه هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم با پایبندی به مقررات تعیین شده همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۳ میلیون تردد بین‌ استانی در کردستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان از ثبت حدود سه میلیون تردد بین استانی طی فروردین سال جاری خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی راهداری، فرزاد حسنی اظهار کرد: با دریافت اطلاعات به دست آمده از دوربین‌های پلاک خوان مرکز مدیریت راه‌های استان، بیشترین مسافران وارد شده به کردستان در فروردین از استان‌های تهران، آذربایجان غربی، همدان و کرمانشاه بوده است.

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده حدود سه میلیون تردد بین استانی وسایل نقلیه به ثبت رسیده است، افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش هفت درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان خاطرنشان کرد: به تفکیک در تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین نیز به ترتیب شش و هفت درصد افزایش داشته‌ایم.

حسنی ادامه داد: بر اساس تحلیل داده‌های مرکز مدیریت راه‌های استان در فروردین امسال، بیشترین میزان افزایش تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در محور کامیاران_روانسر بوده که با رشد چشمگیر ۷۱ درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره با ارائه خدمات سامانه ۱۴۱ به هموطنان، گفت: همکاران ما در مرکز مدیریت راه‌ها به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان هستند که فروردین سال جاری، ۱۳ هزار و ۶۵۹ تماس با سامانه ۱۴۱ در استان برقرار شد.

کد خبر 751758

دیگر خبرها

  • روانسازی تردد در پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی ضروری است
  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • ثبت ۳ میلیون تردد بین‌ استانی در کردستان
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه‌ها
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • تردد سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر