Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@04:27:38 GMT

احیای نقاهتگاه‌ها در دستور کار قرار بگیرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۶۵۳۹

احیای نقاهتگاه‌ها در دستور کار قرار بگیرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ضرورت احیای نقاهتگاه‌ها در شرایط فعلی احساس می‌شود، گفت: برای کاهش بار بیمارستان و افزایش رضایت در مراکز درمانی این اقاهتگاه‌ها می‌تواند موثر باشد.

اقبال عباسی ۲۷ آبان‌ماه در جلسه قرارگاه مردمی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص جهت قطع زنجیره ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در جلسات مرتبط با بیماری کرونا باید نیازمندی‌ها برای پیشگیری و مبارزه با کرونا به‌درستی بیان شود، اظهار کرد: در جلسه ستاد ملی کرونا در حضور رهبر معظم انقلاب‌اسلامی مسئولان خواستار همکاری بسیج و مساجد در کنترل و مهار این بیماری شدند، برای مهار بیماری نیازمند کمک‌های مردمی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه وظیفه اصلی در حال حاضر پیشگیری و حفظ سلامت مردم در برابر بیماری کرونا است، تاکید کرد: وظایف متولیان در امورات مربوط به بیماری کرونا مشخص است، متاسفانه به‌علت محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اعمال شده برای مدیریت بیماری کرونا، بسیاری از مشاغل دچار آسیب‌های شده‌اند، بنابراین در این شرایط باید معیشت مردم نیز موردتوجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: دولت برای اقشار آسیب‌دیده از کرونا مسائلی مانند بسته‌های معیشتی، بیمه بیکاری، بخشودگی مالیاتی، تسهیلات بانکی و ... را در برهه‌های مختلف بنا بر شرایط در نظر گرفت، در حال حاضر ۱۴ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند و اعطای تسهیلات بانکی نیز هم‌چنان ادامه دارد، پیش‌بینی می‌شود دولت برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر بسته‌های حمایتی دیگری نیز در نظر بگیرد.

عباسی در ادامه با تاکید بر اینکه کمک‌های خیری و مواسات مومنانه باید به‌صورت هدفمند در اختیار نیازمندان واقعی قرار بگیرد، عنوان کرد: کمک‌های مومنانه تنها برای رفع نیازهای معیشتی مردم نیست، بلکه می‌توان این کمک‌ها را بر اساس اولویت‌های احصا شده به بخش‌های دیگری از جمله زیرساخت‌های آموزش مجازی، تجهیزات درمانی و ... نیز اختصاص داد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: فرمانداران برای کمک به نیروهای خیری و جهادی در بحث مبارزه با کرونا، امکانات دستگاه‌های اجرایی را در اختیار این نیروها قرار دهند، گاهی در برخی شهرستان‌ها نیازمند اقدامات فرهنگی برای کنترل بیماری هستیم که قرارگاه‌های مردمی نیز می‌توانند در این مسئله نیز ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه ضرورت احیای نقاهتگاه‌ها در شرایط فعلی احساس می‌شود، گفت: برای کاهش بار بیمارستان و افزایش رضایت در مراکز درمانی این اقاهتگاه‌ها می‌تواند موثر باشد، بیمارانی که بهبودی در روند درمان آن‌ها مشهود است برای تکمیل سیر درمان در نقاهتگاه‌ها پذیرش شوند تا وضعیت بیماری آن‌ها نرمال شود، ایجاد نقاهتگاه‌ها در سایر استان‌ها برای مدیریت بیماری نیز موثر بوده است.

عباسی در پایان یادآور شد: همچنین آموزش گروه‌های جهادی برای مراقبت از بیماران کرونایی و انجام کارهای خدماتی در بیمارستان‌ها می‌تواند موجب افزایش رضایتمندی در مراکز درمانی و کمک به قطع زنجیره ویروس کرونا شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری نقاهتگاه بیماران کرونایی بیماری کرونا چهارمحال و بختیاری نقاهتگاه ها بیماری کرونا کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: با دریافت خبری مبنی بر گرفتاری دو خانواده شامل ۱۰ نفر، در ارتفاعات آس‌جم حوالی روستای تنگ کلوره شهرستان خانمیرزا به سرعت تیم امداد و نجات پایگاه کوهستان خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
مثنوی اضافه کرد: نجاتگران این ۱۰ نفر گرفتار را نجات دادند و به مکان امن منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا