Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@15:33:59 GMT

نفت 44 دلاری شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۶۵۷۳

نفت 44 دلاری شد

با امید به اینکه اوپک پلاس، توافق کاهش تولید را حداقل سه ماه دیگر تمدید کنند و با انتشار خبر امیدوارکننده از یک واکسن جدید، قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رویترز، با امید به اینکه اوپک پلاس، توافق کاهش تولید را حداقل سه ماه دیگر تمدید کنند و همچنین با انتشار خبر امیدوارکننده از یک واکسن جدید، قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر بشکه نفت برنت با 16 سنت افزایش 43.98 دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با 8 سنت افزایش 41.42 دلار معامله شد.

پس از انتشار خبر اثربخشی 94.5 درصدی واکسن آزمایشی شرکت مدرنا، بازارهای بورس به امید بهبود اقتصادی بهتر، تقویت شدند.

جفری هالری، تحلیلگر بازارهای نفتی گفت: «اعلام شرکت مدرنا احتمالا بیشترین اثر را بر نفت گذاشته است.»

وی افزود: اخبار مثبت واکسن «تقریبا به طور قطع، کَفِ قیمتی بلندمدتی برای قیمت نفت ایجاد می‌کند.»

نتایج واکسن شرکت مدرنا یک هفته پس از نتایج واکسن شرکت فایزر که از اثربخشی 90 درصدی واکسن خود خبر می‌داد، منتشر شد.

کشورهای عضو اوپک پلاس هم امروز در سطح وزرا نشست دارند که در این نشست تغییرات در سهمیه تولیدی را پیشنهاد می‌کنند تا زمانی که تمامی وزرا در نشست 30 نوامبر اول دسامبر گرد هم جمع شدند، اعلام کنند.

به گفته منابع آگاه به رویترز، این گروه با هدف تقویت قیمت ها، به تعویق افزایش تولید ماه ژانویه حداقل برای سه ماه تمایل دارد.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، علیرضا عرب علیدوستی در این باره گفت: با توجه به نزدیکی کرمان به استان سیستان‌ و بلوچستان و مرزهای جنوبی و شرقی، واکسن سرخک ۶ ماهگی به واکسیناسیون روتین(معمول) کودکان اضافه شده  وخانواده‌هایی که فرزند زیر پنج سال دارند و به هر علت واکسن سرخک را دریافت نکرده اند، تزریق آن را به تعویق انداخته‌اند یا حتی از دریافت آن مطمئن نیستند، باید به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی مراجعه و از واکسیناسیون فرزندشان اطمینان حاصل کنند.

رییس مرکز بهداشت رفسنجان از شهروندان خواست اهمیت واکسیناسیون فرزندان خود را جدی بگیرند و آن را به تعویق نیاندازند؛ همچنین در صورت مواجهه فرد بیمار و مشکوک به سرخک فوری به مرکز خدمات جامع سلامت امام علی(ع) جهت انجام نمونه‌گیری مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرخک سرایت‌پذیری بالایی دارد و واکسینه نکردن به‌موقع فرزندان، سلامت آنان را به خطر جدی می‌اندازد، بنابراین خانواده‌ها واکسیناسیون فرزندان خود علیه این بیماری را در ۱۲ و ۱۸ ماهگی (واکسن MMR) به تعویق نیاندازید.

سرخک بیماری ویروسی مسری است که از طریق ذرات معلق در هوا و تماس با ترشحات فرد بیمار سرایت می‌کند و علائم این بیماری شامل تب، بثورات پوستی، التهاب، قرمزی پشت گوش، خستگی، ضعف و بی‌حالی نمایان می شود.

 

دیگر خبرها

  • خسارت ۹.۵ تریلیون دلاری حملات سایبری در سال ۲۰۲۴
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • گشتی در اقتصاد جهان | خوش‌بینی صندوق بین‌المللی پول به اقتصاد آسیا
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • کمک ۱.۱ میلیارد دلاری صندوق بین المللی پول به پاکستان
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد