Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@03:44:49 GMT

نصب و تعمیرات پکیج، شغلی پولساز با بازار کار عالی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۶۶۰۱

نصب و تعمیرات پکیج، شغلی پولساز با بازار کار عالی

امروزه پکیج های دیواری به دلیل مزایای بسیار در مقایسه با دیگر سیستم های گرمایشی طرفداران بسیاری داشته و تقاضا برای نصب آن ها افزایش چشمگیری داشته است. می توان گفت رفته رفته این وسیله جایگزین دیگر سیستم های گرمایشی شده و امروزه کمتر ساختمانی را می توان دید از این وسیله گرمایشی استفاده نکند.

افزایش تقاضا برای نصب پکیج های دیواری بدون شک نیاز به تعمیرات و سرویس آن را افزایش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین امر شغل نصب و تعمیرات پکیج را به یکی از مشاغل فنی پردرآمد تبدیل کرده است. شغلی که ورود به آن نیاز به تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک نداشته و تنها کافیست مهارت های مورد نیاز آن را کسب نمایید.

چگونه وارد بازار کار نصب و تعمیرات پکیج دیواری شویم؟

نصاب و تعمیرکار پکیج دیواری فردی است که مهارت لازم در نصب انواع مدل ها و برندهای پکیج دیواری را داشته و می تواند انواع مشکلات به وجود در قطعات پکیج از جمله مبدل، منبع انبساط، مخزن و غیره را عیب یابی و تعمیر نماید.

از آنجایی که پکیج دیواری با گاز در ارتباط است بنابراین این شغل در دسته مشاغل حساس بوده و کوتاهی در نصب و تعمیرات آن مشکلات و خسارات های جانی و مالی بسیاری را به همراه خواهد آورد. همین امر نصب و تعمیرات پکیج را از عهده افراد عادی خارج کرده و برای نصب و تعمیرات آن نیاز به افراد متخصص می باشد.

بنابراین ورود به این شغل نیازمند آموزش پکیج دیواری و یادگیری مهارت های مربوط به آن می باشد.

 

بهترین روش برای یادگیری مهارت های نصب و تعمیرات پکیج

برای یادگیری مهارت های تعمیر و نصب پکیج روش های گوناگونی وجود دارد. انتخاب بهترین روش یادگیری وابسته به هدف شما از یادگیری می باشد. در صورتی که می خواهید وارد بازار کار پکیج دیواری شده و به یک نصاب و تعمیرکار حرفه ای پکیج تبدیل شوید توصیه می کنیم بهترین آموزشگاه پکیج دیواری را شناسایی کرده و در دوره های آن ثبت نام نمایید.

بسیاری از افراد برای یادگیری مهارت های این حرفه به مطالعه جزوات آموزشی و مشاهده ویدئوهای مربوطه اکتفا می کنند، با توجه به حساس بودن نصب و تعمیرات پکیج این روش توصیه نمی شود. برای یادگیری نصب و تعمیرات پکیج دیواری توصیه می کنیم حتما روشی که در آن به صورت عملی مفاهیم نصب و تعمیرات آموزش داده می شود انتخاب نمایید.

شرکت در دوره های پکیج دیواری چه مزایایی دارد؟

شرکت در دوره های آموزشی پکیج مزایای بسیاری را به همراه می آورد. با شرکت در دوره های آموزش نصب پکیج فنی حرفه ای در محیطی شبیه به محیط واقعی کار کلیه مراحل مربوط به نصب پکیج دیواری را انجام می دهید همین امر باعث می شود تا بدون استرس وارد بازار کار شده و به نصب انواع برندهای پکیج بپردازید. در دوره های تعمیر پکیج نیز شما می توانید زیر نظر استاد دوره مشکلات پکیج دیواری را عیب یابی و تعمیر نمایید و به رفع اشکال بپردازید. 

ضمن اینکه در پایان این دوره های آموزشی مدرک معتبر فنی در اختیار شما قرار گرفته که از طریق آن می توانید برای شرکت ها و نمایندگی های پکیج دیواری رزومه ارسال کرده و به استخدام آنها در آیید.

امروزه آموزشگاه های متعددی با توجه به بازار کار عالی نصب و تعمیرات پکیج این دوره آموزشی را برگزار می نمایند. برخی از این مراکز تنها به صورت آکادمیک به آموزش پکیچ پرداخته و آموزش عملی برای یادگیری مهارت های این حرفه ارائه نمی دهند. بنابراین پیش از ثبت نام در دوره های پکیج، بهترین آموزشگاه را شناسایی کرده و در دوره های آن ثبت نام نمایید.

بهترین آموزشگاه پکیج کدام است؟

اگر می خواهید بهترین آموزشگاه پکیج دیواری را انتخاب کنید باید زمان مناسبی را به تحقیق و جستجو برای یافتن بهترین آموزشگاه پکیج بپردازید. یک آموزشگاه خوب برای گذراندن دوره های پکیج دیواری باید ویژگی های داشته باشد، فضای آموزشی مناسب، بهره مندی از اساتید متخصص و با تجربه، سرفصل های آموزشی کامل و جدید، مشاوره و پشتیبانی های پس از دوره، قیمت مناسب دوره آموزشی، امکان بازآموزیی دوره، ارائه مدرک معتبر برخی از مهم ترین فاکتورهایی است که هنگام انتخاب آموزشگاه می بایست مورد توجه قرار گیرد.

با بررسی های صورت گرفته آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین مراکز آموزش پکیج دیواری در کشور است که با رعایت موارد ذکر شده دوره های پکیج را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را برگزار می نماید.

دوره های آموزشی این مرکز به صورت کاملا عملی در کارگاه های مجهز و زیر نظر اساتید متخصص برگزار می شود. این آموزشگاه در این دوره آموزشی به صورت کاملا تخصصی به آموزش صفر تا صد نصب و تعمیرات پکیج می پردازد.  همچنین در پایان دوره مدرک معتبر فنی حرفه ای و پشتیبانی های نامحدود به کارآموزان ارائه می دهد.

تدارک خوابگاه، برگزاری دوره در ساعات منعطف، مشاوره رایگان بازاریابی برخی از دیگر ویژگی دوره های این آموزشگاه است.

آموزشگاه فنی پارس علاوه بر دوره های پکیج دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش تعمیر ecu، آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ، آموزش برق ساختمان و صنعتی، آموزش پی ال سی، آموزش کولر گازی برخی از دیگر دوره های برگزار شده در این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی https://barghgostaran.com/ مراجعه نمایید. همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: آموزش پکیج دیواری بازار کار رپورتاژ آگهی برای یادگیری مهارت نصب و تعمیرات پکیج پکیج دیواری دوره های آموزش پکیج دیواری دوره های پکیج بازار کار نصب پکیج ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان گفت: دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در ایران بی‌نظیر بوده است و هیچ فردی نمی‌تواند دستاوردهای آن را نادیده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد فرامرزی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در مراسم گرامیداشت روز استاد و معلم اظهار کرد: بدون تردید آموزش باکیفیت رکن اصلی تمام دانشگاه‌ها است و مهمترین محصول و تولید این آموزش باکیفیت، فارغ‌التحصیلانی کارآفرین و اشتغال‌آفرین است و اساتید دانشگاه در خط مقدم این نقش‌آفرینی قرار دارند.

وی با اشاره به دهه سرآمدی آموزش افزود: دانشگاه اصفهان بنا بر مأموریت تعریف شده، شعار اختصاصی خود در خصوص این دهه را مبنی بر «آموزش الهام‌بخش، نیاز محور و اشتغال‌پذیر» اعلام کرد و توسط وزارت علوم، امروز تحت عنوان روز سرآمدی و آمایش آموزش عالی نام‌گذاری شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در ایران بی‌نظیر بوده است و هیچ فردی نمی‌تواند دستاوردهای آن را نادیده بگیرد، اما نقاط ضعفی وجود دارد که باید رفع و نقاط قوت تقویت شود، از ابتدای سال ۱۴۰۰ برنامه‌ای تحت عنوان تحول آموزش عالی مدون و عملیاتی شدن آن مبتنی بر نیازهای جامعه آغاز شد.

فرامرزی با اشاره به فرایند انتخاب سرامدان آموزشی ادامه داد: سرآمدان آموزشی بر اساس شیوه نامه ۱۴۰۱ در سطح دانشگاه و سطح کشوری انتخاب می‌شوند و معیارهای متعددی برای انتخاب آنها مد نظر قرار می‌گیرد، در این خصوص پرونده نفرات برتر در کمیته انتخاب سرآمدان بررسی و ۲۴ نفر برگزیده شدند.

وی با اشاره به برنامه های انجام شده در هفته سرآمدی گفت: با همکاری دانشکده‌ها به صورت فعال، در سطح دانشگاه اصفهان حدود ۱۷ برنامه و مراسم ویژه به مناسبت روز معلم، ۱۲ کارگاه تخصصی با محوریت شعار این دوره، ۱۳ مورد نشست تخصصی در دانشکده‌ها و برگزاری ۳۰ عنوان سخنرانی اساتید برگزار شده است که جای خدا قوت دارد.

کد خبر 749475

دیگر خبرها

  • تولید برق در اوج گرمای تابستان
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده
  • نمایندگی تهران پکیج بوتان کجاست؟
  • لایحه «امنیت شغلی» قانونی مضاعف و غیرکارشناسی
  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین