Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مسابقات که قرار بود سال ٢٠٢١ در امارات برگزار شود، به دلیل شیوع بیماری کرونا یک‌سال به‌تعویق افتاد و از ۱۸ تا ۲۷ فوریه سال ۲۰۲۲ (بیست و نهم بهمن تا هشتم اسفند ۱۴۰۰) در دوبی برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام فدراسیون جهانی تیر و کمان، تعویق شامل رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ نمی‌شود و این مسابقات که به منزله کسب سهمیه پارالمیپک ۲۰۲۴ فرانسه است بدون تغییر زمانی در جمهوری چک برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعویق این رقابت‌ها به خاطر شیوع و فراگیری ویروس کرونا است که تا کنون بیش از ۵۰ میلیون نفر در سطح جهان را درگیر کرده است. این فراگیری در سال ۲۰۲۰ موجب شد تا المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو یک‌سال با تعویق مواجه شود.

منبع: فدراسیون جانبازان برچسب‌ها فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ورزش پارالمپیکی کمیته ملی پارالمپیک پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی ، قربانیان کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ورزش پارالمپیکی کمیته ملی پارالمپیک فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ورزش پارالمپیکی کمیته ملی پارالمپیک اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز جمعه هفته جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم برگزار می شود. با توجه به این موضوع برخی مقامات مسئول در تبریز اعلام کرده اند سازمان لیگ بازی تیم های تراکتور و گل گهر را از روز شنبه 22 اردیبهشت به یکشنبه 23 اردیبهشت موکول کنند.

ظاهرا به دلیل شمارش آراء و  مسائل دیگر چنین درخواستی مطرح شده است. دیدار تیم های تراکتور و گل گهر از هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید روز شنبه برگزار شود و مشخص نیست که سازمان لیگ با این خواسته موافقت کند یا خیر.

سازمان لیگ طبق برنامه ریزی که انجام داده و با توجه به برگزاری سه هفته پایانی به صورت همزمان و همچنین برگزاری جلم حذفی بعد از فیفا دی باید تا 31 خرداد لیگ امسال را به پایان برساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان