Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@21:25:42 GMT

احمد و دایی اش نزد هم آبرویی نداشتند / زابل

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۶۸۹۱

احمد و دایی اش نزد هم آبرویی نداشتند / زابل

به گزارش رکنا، سرهنگ "احمدثمره حسینی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم منزل در سطح شهر زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با تلاش‌های شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی در نهایت یک سارق سابقه دار را دراین خصوص شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه او رادر مخفیگاهش واقع درخیابان "دانشگاه" دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری دایی و خواهر زاده سارق در زابل

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: متهم ۲۶ ساله به نام احمد که پس از روبه رو شدن با ادله محکم پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در ادامه تحقیقات به ۹ فقره سرقت لوازم منزل با همدستی دایی ۳۲ ساله اش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به دستگیری دایی متهم افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمین تعداد ۲ پمپ کولرآبی، ۲ موتورکولر، ۳ کپسول گاز، یک موتور اسپیلت، ۲ دستگاه دوربین مداربسته، یک دستگاه پنکه، ۲ عدد پیک نیک، یک دستگاه اتو و... به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ ثمره حسینی در پایان با اشاره به معرفی متهمین به مراجع قضایی ازشهروندان خواست ضمن رعایت اصول اولیه ایمنی، از قفل بودن درب منزل در هنگام خروج مطمئن شده و در خصوص نگهداری منقولات وطلا وجواهرات در منزل، کلیه نکات ایمنی را رعایت نمایند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارق پلیس اخبار حوادث پلیس خواهر سارق حوادث زابل دایی زابل اخبار سیستان و بلوچستان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس فیلم ایران دختر کرونا زن ساعت تهران سرقت جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز

  سرهنگ "حسینعلی سنچولی" اظهار داشت: در پی یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان نیمروز که باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی گردید، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی سه نفر از عاملان تیراندازی شده و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

 سرهنگ سنچولی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلاف قبلی اعلام کردند؛ که در نهایت پس از تشکیل پرونده اولیه تحویل مراجع قضایی گردیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز