Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه حوزه ایثار و شهادت ایرنا از بنیاد شهید، نشست مجازی مدیران شرکت شاهد با حضور اسلام کریمی رئیس هیئت مدیره، ارسلان فتحی پور مدیرعامل و سید امیرهوشنگ سعیدی مدیرعامل موسسه اندوخته شاهد با سهامداران برگزار شد.
کریمی در این نشست افزود: شرکت شاهد و مجموعه های آن در دوره جدید فعالیت خود به جایگاه  شایسته ای خواهد رسید تا ضمن صیانت از سرمایه خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر، سهم خود را در رشد اقتصادی کشور بیشتر کند و با رشد سرمایه های سهامداران، نقش بسزایی در به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد کشور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات مدیره موسسه اندوخته شاهد مهمترین اولویت مدیران شرکت شاهد را شفافیت و ارتباط بدون واسطه با سهامداران عنوان کرد .

مطالبات تعدادی از سهامداران پرداخت شد 
در ادامه این نشست مجازی، سید امیرهوشنگ سعیدی مدیرعامل موسسه اندوخته شاهد گفت: با حمایت های معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس هیئت مدیره شرکت شاهد توانستیم مطالبات تعدادی از سهامداران را در روزهای اخیر پرداخت نماییم و در اقدام بعدی در حال فراهم سازی زیر ساخت های نرم افزاری مناسب برای پاسخگویی سریع، آسان و شفاف به سهامداران هستیم.
وی با تاکید بر اصلاح ساختاری موسسه اندوخته شاهد به منظور ایفای بهینه وظایف مجمعی و نظارت و کنترل بر عملکرد شرکت‌های تابعه بر برنامه محور شدن فعالیت های و نظم و انضباط مالی در امور شرکت ها اشاره کرد و گفت: اجتناب از فعالیت های موازی و جزیره ای، ایجاد هم افزایی در استفاده مطلوب و بهینه از توانمندی های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد اهتمام قرار دارد و سعی داریم با بررسی بهترین روش افزایش سرمایه، ضمن حفظ اصل و منافع سهامدارن به تقویت بنیادی قیمت سهام و ارزش افزوده آن توجه ویژه داشته باشیم.

سهام شرکت شاهد یکی از ارزشمندترین سهم های بازار سرمایه است

مدیرعامل شرکت شاهد گفت:  هیئت مدیره جدید در بدو ورود به شرکت تصمیم گرفت تمامی اقدامات را در یک اتاق شیشه ای قرار دهد تا سهامداران به عنوان مالکین واقعی شرکت در جریان موضوعات مختلف قرار بگیرند.
ارسلان فتحی پور  افزود:  سهام شرکت شاهد یکی از ارزشمندترین سهم های بازار سرمایه است که با برنامه ریزی و مدیریت صحیح می توان ارزش واقعی آن را بدست آورد و سرمایه سهامداران گرامی را افزایش داد.
وی تصریح کرد: توصیه بنده به عنوان خادم سهامداران عزیز این است که سهام خود را واگذار نکنند زیرا ارزش واقعی سهام این شرکت را به خوبی می دانم و این نوید را به سهامداران می دهم ان شاءالله با تلاش مجموعه به زودی ارزش واقعی سهام نمایان خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شاهد افزود: سهامداران شرکت حق دارد نگران وضعیت سرمایه خود باشند و همانگونه که این عزیزان مطلع هستند بخش زیادی از نوسانات قیمت سهام شرکت مربوط به نوسانات کلی بازار سرمایه است اما ما به عنوان خادمان این عزیزان  تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا ضمن بهبود وضع موجود، سرمایه های این عزیزان را به بالاترین بازدهی ممکن برسانیم. 

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سامانه سهام عدالت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سامانه سهام عدالت بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سامانه سهام عدالت اخبار کنکور موسسه اندوخته شاهد بنیاد شهید شرکت شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با سفر مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی و با برگزاری مراسمی در حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران، ۵۹ قطعه زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد.

در این مراسم که روز جمعه، ۷ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای هشت بهشت شهر جدید سهند برگزار شد، به صورت نمادین چند فقره از قراردادهای واگذاری این قطعات مسکونی در شهر جدید سهند اهدا شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حاشیه‌ی آیین واگذاری این زمین‌ها گفت: در این مرحله به ۱۷۷ ایثارگرِ مشمولِ ماده هفت قانون جامع خدمات رسانی مسکن، زمین واگذار شد و طبق توافقی که با شرکت عمران شهر جدید سهند صورت گرفته، پس از انجام فرایند اداری، در مراحل آتی ۴۲۳ نفر از ایثارگرانِ واجد شرایطِ دیگر نیز صاحب زمین برای ساخت مسکن خواهند شد.

علی اکبر سلمانی افزود: به غیر از این توافق که حاصل یک اقدامِ ابتکاری در سطح استانی بود، مصوبه‌ی پنجمین جلسه‌ی کارگروه مسکن ایثارگران در تاریخ بیست و دوم آبان ۱۴۰۲ با امضای معاون محترم رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل وقت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران، مقرر داشته که در اجرایی شدن مفاد ماده هفت قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، شرکت عمران شهر جدید سهند زمین مسکونی هفت هزار نفر از ایثارگران واجد شرایطِ آذربایجان شرقی را واگذار کند که بنیاد شهید استان پیگیر تحقق این مصوبه در اسرع وقت است.

وی یادآوری کرد: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ ایثارگر ساکن در آذربایجان شرقی در اولویت نخست واگذاری مسکن قرار دارند و بیش از پنج هزارو ۵۰۰ ایثارگر دیگر استان در اولویت‌های بعدی واگذاری مسکن در آذربایجان شرقی هستند.

سلمانی یادآوری کرد: در سنوات گذشته در مجموع نزدیک به ۵۰۰ نفر از ایثارگران مشمول ماده هفت قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، در آذربایجان شرقی صاحب مسکن شده‌اند و امیدواریم با همکاری مناسب ادارات و مجموعه های تابعه‌ی وزارت راه و شهرسازی در استان، تامین مسکن همه‌ی ایثارگران واجد شرایط استان تحقق یابد. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، وی افزود: قانون، تکلیف تامین زمین برای مسکن جامعه ایثارگران را بر عهده وزارت راه و شهرسازی قرار داده است و بنیاد شهید تحقق این تکلیف قانونی را با جدیت دنبال می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران