Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@07:00:34 GMT

بایدن اولین گزارش اطلاعاتی آمریکا را دریافت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۷۱۵۸

بایدن اولین گزارش اطلاعاتی آمریکا را دریافت می‌کند

به دنبال افزایش فشارها بر دولت دونالد ترامپ، تیم انتقالی جو بایدن اعلام کرد، نهادهای اطلاعاتی آمریکا روز سه شنبه درباره مسائل امنیت ملی، یک گزارش در اختیار این نامزد انتخابات ریاست جمهوری قرار می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم انتقالی جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد، او و «کامالا هریس» معاونش اولین گزارش نهادهای اطلاعاتی این کشور را روز سه‌شنبه دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته اسپوتنیک، جو بایدن نامزد حزب دموکرات که توسط رسانه‌های آمریکایی پیروزی انتخابات ریاست جمهوری این کشور برآورد شده است، قرار است روز سه شنبه اولین گزارش سازمان‌های اطلاعاتی این کشور را دریافت کند.   تیم انتقالی بایدن در بیانیه‌ای اعلام کرد، «سه شنبه ۱۷ نوامبر در ویلمینگتون (ایالت) دلاوِر، جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب درباره مسائل امنیت ملی (توسط نهادهای اطلاعاتی آمریکا) یک گزارش توجیهی دریافت خواهد کرد».   بنا بر اعلام این تیم، «کامالا هریس» معاون جو بایدن هم در این نشست حضور خواهد داشت.   بنا بر گزارش اسپوتنیک، مشخص نیست که چه کسی سازماندهی این جلسه را بر عهده خواهد داشت و اینکه آیا اعضای دولت ترامپ هم در این نشست حاضر خواهند شد یا خیر.   اعلام برگزاری جلسه توجیهی نهادهای اطلاعاتی آمریکا با بایدن و هریس بعد از آن صورت گرفته که پیشتر، سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکا از دونالد ترامپ خواستند که روند انتقال قدرت و دسترسی تیم انتقالی نامزد حزب دموکرات در انتخابات به گزارش‌های اطلاعاتی از دستگاه‌های امنیتی را تسهیل کند   انتهای پیام/   منبع: فارس

منبع: دانا

کلیدواژه: نهادهای اطلاعاتی اطلاعاتی آمریکا تیم انتقالی جو بایدن سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟

به گزارش تابناک، اعتماد نوشت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هم مطابق همه ساله ردیفی مستقل در بودجه دارد؛ این نهاد فرهنگی و مذهبی در سال گذشته، ۴۱۴ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است. در بودجه ۱۴۰۳، پیشنهاد شده است که ۷۳۰ میلیارد تومان بودجه برای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تخصیص یابد؛ یعنی حدودا ۷۶ درصد افزایش بودجه داشته است. البته این رقم، به غیر از بودجه پیشنهادی اختصاصی است که ۱۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

 
در ادامه این گزارش آمده است: شورای عالی حوزه‌های علمیه از دیگر نهاد‌های مذهبی دریافت‌کننده بودجه است؛ سال گذشته ۴ هزار ۷۷۶ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است؛ این بودجه در سال ۱۴۰۳ بناست به ۵ هزار و ۴۶۲ میلیارد تومان افزایش یابد؛ حدود ۳/۱۴ درصد افزایش بودجه. البته برای امسال، پیشنهاد شده این نهاد مذهبی یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه اختصاصی داشته باشد. مرکز خدمات حوزه‌های علمیه هم در ردیف بودجه مستقلش، برای سال ۱۴۰۲، رقمی معادل ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان دیده می‌شود که این رقم قرار است برای ۱۴۰۳، به ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برسد؛ حدودا ۱۷ درصد افزایش.

دیگر خبرها

  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • آمریکا: ۵ واحد نظامی اسرائیل مرتکب نقض قوانین شده‌اند
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟