Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از تسهیلات ویژه تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان پذیرش شده در دانشگاه‌ها در سال ۹۹ خبر داد.

خبرگزاری میزان- سردار مهری گفت: با توجه به تاخیر در برگزاری کنکور سراسری دانشگاه‌ها و اعلام نتایج بعد از شروع سال تحصیلی جدید به علت شیوع ویروس کرونا و کاهش نگرانی مشمولان و خانواده‌های آنان؛ سردار" تقی مهری" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس تسهیلات تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان پذیرش شده در دانشگاه‌های سال ۹۹ را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: کلیه مشمولان دیپلم فارغ التحصیل نیمه اول سال ۹۸ که تا پایان شهریور ماه سال ۹۹ مهلت معرفی و در زمان تعیین شده برگ اعزام به خدمت داشته اند و در مقاطع کاردانی و بالاتر در دانشگاه‌ها پذیرفته شده اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ تاریخ اعزام به خدمت خود را تا سوم اسفند ماه سال ۹۹ تمدید کنند.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: مشمولان دیپلم فارغ التحصیل نیمه اول سال ۹۸ که تا پایان شهریور ماه سال ۹۹ مهلت معرفی داشته اند و در زمان تعیین شده برگ اعزام به خدمت دریافت نکرده اند و در مقاطع کاردانی و بالاتر در دانشگاه‌ها نیم سال اول تحصیلی (مهر ماه) پذیرفته شده اند می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: تسهیلات ویژه برای سربازان در هفته نیروی انتظامی

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: کلیه مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی که در نیمه اول سال ۹۸ فارغ التحصیل شده اند و تا پایان شهریور ۹۹ مهلت معرفی دریافت کرده اند و در موعد مقرر برگ اعزام به خدمت دریافت داشته و در مقاطع کارشناسی و بالاتر دانشگاه‌ها پذیرفته شده اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ تاریخ اعزام به خدمت خود را تا یکم اسفند ماه ۹۹ تمدید کنند.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی که در نیمه اول سال ۹۸ فارغ التحصیل شده اند تا پایان شهریور ۹۹ مهلت معرفی دریافت کرده اند و در زمان تعیین شده برگ اعزام به خدمت دریافت نکرده اند و در مقاطع کارشناسی و بالاتر در دانشگاه‌ها نیم سال اول تحصیلی (مهر ماه) پذیرفته شده اند می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام کنند.

سردار مهری متذکر شد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی@khabaresarbazi از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سربازی ناجا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سربازی ناجا تاریخ اعزام به خدمت سازمان وظیفه عمومی برگ اعزام به خدمت تا پایان شهریور پذیرفته شده اند نیمه اول سال ۹۸ دانشگاه ها فارغ التحصیل سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی گزارشگر سازمان ملل درباره تعلیق دانشجویان معترض در آمریکا

یکی از گزارشگران ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر، گزارش‌ها درباره تعلیق احتمالی دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین از دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، «مری لالور» گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در مطلبی در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «بابت اینکه اگر این دانشجویان حامی فلسطین دست از اعتراضات خود برندارند، از تحصیل تعلیق می‌شوند، بسیار نگرانم.»

به نقل از خبرگزاری آناتولی، وی افزود: «من گزارش‌هایی ناراحت‌کننده شنیدم مبنی بر اینکه اگر این دانشجویان از اعتراضات صلح‌آمیز خود در دانشگاه کلمبیا در نیویورک دست برندارند، از تحصیل تعلیق می‌شوند.»

این گزارشگر ویژه ادامه داد: «این نقض جدی و واضح حق برگزاری تجمعات صلح‌آمیز است.»

اعتراضات در حمایت از فلسطین توسط دانشجویان در بسیاری از ایالات آمریکا و دانشگاه‌ها در سراسر این کشور همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • نگرانی گزارشگر سازمان ملل درباره تعلیق دانشجویان معترض در آمریکا
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!