Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی و جانشین دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با یکدیگر دیدار و بر لزوم همکاری بیش‌ از پیش این دو مجموعه علمی در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی تأکید کردند.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن وحدتی شبیری، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در این دیدار با اشاره به اینکه سابقه همکاری میان دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) بسیار درخشان است، اظهار کرد: یکی از ثمرات و ذخیره‌های ارزشمند این همکاری صمیمانه، تربیت دانشجویان و دانش‌آموختگان سوری در این دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی همچنین بر تعمیق همکاری میان دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) تاکید کرد.

دانشگاه رضوی در پذیرش دانشجویان بین‌المللی از ظرفیت خوبی برخوردار است
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی تبار، جانشین دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در بخش دیگر از این دیدار بابیان اینکه جایگاه دانشگاه علوم اسلامی رضوی به دلیل هم‌جواری با حرم مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) از ارزش خاصی برخوردار است، گفت: پذیرش دانشجویان بین‌المللی از بین شیعیان اهل‌بیت(ع) در دانشگاه علوم اسلامی رضوی بسیار حائز اهمیت است چرا که شیعیان به لحاظ معنوی برای رسیدن به مقام والای علمی و معنوی، باید به حضرت امام رضا(ع) متصل شوند.
وی به استراتژی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در دوره جدید اشاره و بیان کرد: دانشجویان شیعه خارج از کشور بعد از پذیرش در ایران باید اوضاع کشور خود را مورد رصد قرار بدهند و ارتباط خود را با کشورشان حفظ کنند از همین رو با توجه به تجربه دانشگاه علوم اسلامی رضوی در پذیرش دانشجو از کشورهای مختلف می‌توان از ظرفیت‌های خوب این دانشگاه در راستای جذب دانش‌آموختگان دانشگاه اهل‌بیت(ع) در دوره دکتری بهره‌گیری کرد.
گفتنی است؛ تعدادی از دانشجویان سوری مقطع دکتری دانشگاه علوم اسلامی رضوی در این جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص فعالیت‌های علمی و تبلیغی با مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) پرداختند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی دبیر کل مجمع جهانی مذاهب رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی دانشگاه علوم اسلامی رضوی مجمع جهانی اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مصری ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جشن روز دندانپزشک که به همت انجمن دندانپزشکی استان قم  برگزار شد،گفت: با کمک انجمن دندانپزشکی استان، کمیته بهینه سازی خدمات دندانپزشکی استان دایر شده و شاهد خدمات گسترده آن هستیم.

وی افزود: در راستای توسعه مباحث دندانپزشکی، رشته دستیاری دندانپزشکی و دندانپزشکی کودکان را مد نظر داریم که به زودی در دانشگاه علوم پزشکی قم، دایر خواهد شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کیفیت خدمات دندانپزشکی در استان قم به عنوان یک نقطه قوت برای استان است که باید همواره در این زمینه کوشیده و این جایگاه را حفظ کنیم.

 در پایان این مراسم از دندانپزشکان نمونه استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد