Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه فوتبال برتر با حضور دو همکار سابق در استقلال به جنجال، اتهام و تمسخر کشیده شد!

برنامه فوتبال برتر شب گذشته با حضور اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد. احمد سعادتمند، مدیر عامل سابق باشگاه نیز در بخش هایی از برنامه روی خط آمد تا پاسخ خلیل زاده را بدهد. در این گفتگو های جنجالی، بار دیگر ماجرای سفر سعادتمند به ایتالیا و دیدار با استراماچونی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد سعادتمند مدعی بود با استراماچونی در ایتالیا دیدار کرده است. موضوعی که احمد خلیل زاده آن را رد می کند.

احمد سعادتمند دو هفته پیش به طرفداری آمد و گفتگوی مفصلی با او داشتیم. گفتگویی که چهار قسمت کامل و چند قسمت کوتاه از آن در روزهای گذشته تقدیم شما شد. در بخشی از گفتگو، فرزام محمد علیها از سفر سعادتمند به ایتالیا و دیدار با استراماچونی پرسید. توصیه می کنیم این بخش از گفتگو را بار دیگر بخوانید:

در خصوص سفر شما به ایتالیا حرف های ضد و نقیض زیادی مطرح شد. یکی می گفت شما استراماچونی را دیدید یکی گفت فقط وکیلش را دیدید یکی گفت استراماچونی هیچوقت به این جلسات نمی آید. صادقانه بگویید، شما 3 جلسه در رابطه با استراماچونی داشتید آیا خود او را دیدید؟

با آقای فدریکو پاستورلو و آقای داریو، بنده و معاون اقتصادی و معاون بین المللم 3 جلسه کاری داشتیم حتی فدریکو در رم مستفر نبود و منزلش شهری دیگر بود و با ماشین شخصی خودش به هتل ما آمد و ما صبح و بعدازظهر در سالن و جلساتی بودیم که نزدیک استیشن مرکزی رم هم بود، صبح و بعدازظهر جلسه گذاشتیم و به صورت مستقیم، تلفنی و ویدویی مجدد با استراماچونی مذاکره می شد و من یک متنی از استراماچونی دارم که این هم بماند به موقعش که در واتساپ برایم فرستاد و به موقع منتشر می کنیم.

خودش را دیدید آنجا؟

نه ندیدم.

نکته تعجب برانگیز ماجرا اینجا است که سعادتمند شب گذشته در برنامه فوتبال برتر مدعی شد با استراماچونی دیدار کرده! این موضوع از پیام استراماچونی که احمد سعادتمند آن را منتشر کرد نیز مشخص است.

استراماچونی در بخشی از پیام خود به سعادتمند نوشته است:

امیدوارم یک روز شما را ببینم و حضورا از شما تشکر کنم.

البته صحبت های خلاف واقع از هر دو طرف در برنامه شب گذشته فوتبال برتر دور از انتظار نبود. حاصل گفتگوی دو همکار سابق در باشگاه استقلال و دو مدیر وزارت ورزش، چیزی جز اتهام، دروغگو خواندن یکدیگر و حتی در برخی موارد استهزا نبود، مدیرانی که وظیفه شان تزریق آرامش و ثبات به باشگاه است!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: احمد سعادتمند فوتبال برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین دیدار تیم های طبیعت و ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز برگزار شد که طی آن شاگردان مهران حاتمی در تیم ذوب آهن با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ صاحب برتی شدند. این نتیجه در حالی به دست آمد که طبیعت در دیدار نخست صاحب برتری شده بود. بدین ترتیب دو تیم از حیث تعداد برد و باخت در عدد یک مساوی شدند. مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود.در تیم ذوب آهن اصفهان در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان مقابل تیم طبیعت به پیروزی رسید. کد خبر 6092052

دیگر خبرها

  • با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • ورود نماینده هلدینگ خلیج فارس به باشگاه استقلال
  • با ورود هلدینگ خلیج فارس؛ اختیارات خطیر در استقلال محدود شد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد؛ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد/ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر