Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، وی در این نامه که روز سه‌شنبه آن را در اختیار رسانه‌ها قرار داد، «برای ریاست جمهوری و دولت در مبارزه با ویروس منحوس کرونا و تحریم‌های ظالمانه ترامپ ورشکسته» آرزوی توفیق کرد.

 وی در نامه خود افزود: همانگونه که درگزارش شهردار  تهران منعکس شد، شهرداری تهران در دوره کنونی علاوه برتحمل مشکلات گسترده ناشی از بدهی‌های دوره قبل که در مرز هفتاد هزارمیلیارد تومان بوده و درکنار مصائب بحران تورم و تحریم وکرونا که فشار طاقت فرسایی بر درآمد و بودجه پایتخت وارد ساخته، با برنامه‌ریزی و شفافیت تلاش کرد که چرخ فعالیت های توسعه ای درتهران متوقف نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای شهر تهران نوشت: افتتاح دوازده ایستگاه مترودرسال ۹۹ ادامه مسیر مترو از دولت‌آباد تا حرم حضرت عبدالعظیم، شروع عملیات اتصال منطقه هجده به مترو، شروع عملیات اجرائی خط ده، تکمیل دوبزرگراه شهید بروجردی و رستگارمقدم در جنوب تهران، خرید اتوبوس‌های ساخت داخل، شروع ساخت واگن ملی، تامین منابع تکمیل رینگ آبرسانی تهران وتصفیه خانه ششم و سایر فعالیت‌های توسعه‌ای درشرایط کرونائی و کاهش صدور پروانه، بخشی از این فهرست است.

بانک‌ها و بیمه‌ها به رغم همکاری با دوره پیشین شهرداری در این دوره مطالبه‌گر شده‌اند

میرلوحی ادامه‌داد: انتظار است که دولت محترم از تلاش مدیریت شهری و این فضای فعالیت و اشتغال حمایت کند، لکن متاسفانه ملاحظه می‌شود که بانک‌ها و بیمه‌ها که بیشترین انعطاف و تسلیم در مقابل مدیران دوره قبل را داشته‌اند در شرایط کنونی همه مطالبات و مساعدت های پیشین را از این دوره مطالبه می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: برای دومین بار اوراق قرضه مترو یک‌سال در بانک آینده و رفاه رسوب میکند.

وی در ادامه نوشت: همچنین سازمان تامین اجتماعی علاوه بر دریافت وجوه بیمه‌های جاری برای دریافت طلب‌های دوره قبل حسابهای شهرداری را مسدودمی‌کند.

میرلوحی افزود: خواهشمند است راهنمایی بفرمایید شهرداری تهران برای دریافت مطالبات چند ده هزار میلیاردی از بابت پروانه و پایان‌کار و عوارض پایدار و پسماند پانصد ساختمان دولتی و دریافت سهم قانونی مترو و اتوبوسرانی از هدفمندی یارانه‌ها و قانون حمل ونقل ریلی و صرفه جویی سوخت چگونه وثیقه و تضمین دریافت کند.

برچسب‌ها شورای شهر شهر تهران محمود ميرلوحی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شهر تهران محمود ميرلوحی شورای شهر شهر تهران محمود ميرلوحی اخبار کنکور شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد

شورای روابط اسلامی آمریکایی (CAIR) در بیانیه‌ای در واکنش به تصویب کمک کلان دولت بایدن به رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بایدن و بسیاری از اعضای کنگره با ارائه بی‌قید و شرط میلیاردها دلار کمک نظامی به اسرائیل در حالی که این رژیم همچنان به کشتار فلسطینیان در غزه ادامه می‌دهد، مرگ اخلاقیات را رقم زدند.

به گزارش ایسنا، شورای روابط آمریکایی-اسلامی (CAIR) در بیانیه خود آورده است: رئیس‌جمهور بایدن و بسیاری از اعضای کنگره با ارائه بی قید و شرط ۱۷ میلیارد دلار به دولت اسرائیل به‌رغم کارزار بی امان نسل‌کشی که منجر به کشته شدن بیش از ۳۴۰۰۰ نفر شده است، مرگ اخلاقیات را رقم زدند.

«نهاد عوض» مدیر اجرایی ملی CAIR در بیانیه‌ای گفت: دولت بایدن اکنون از نقطه مرگ اخلاقیات عبور کرده است. بایدن با امضای قانونی که به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل چک سفید دیگری به ارزش ۱۷ میلیارد دلار برای نسل کشی‌اش می دهد، به روح ملت ما خیانت کرده و به اراده مردم آمریکا که اکثراً از آتش‌بس حمایت می کنند و با کمک های بی‌قید و شرط به اسرائیل مخالف هستند، بی اعتنایی کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در ۶ ماه گذشته، دولت اسرائیل حداقل ۳۴۰۰۰ فلسطینی را که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند، قتل عام  کرد و افراد زیادی از جمله یک امدادگر آمریکایی از آشپزخانه مرکزی جهانی را به قتل رساند. دادن میلیاردها تسلیحات بیشتر به دولت اسرائیل علیرغم همه آن جنایات جنگی بی‌وجدانی است. مردم آمریکا، از جمله مسلمانان آمریکا، هرگز این روز سیاه را فراموش نخواهند کرد و هرگز دولت بایدن و بسیاری از اعضای کنگره را به خاطر اینکه ملت ما را در یک نسل کشی شریک ساختند، نخواهند بخشید.

این شورا تاکید کرده است: آمریکایی‌ها با همه ادیان و پیشینه‌ها اکنون باید صدای خود را بلند کرده و تلاش‌های خود را برای تضمین آتش‌بس، دسترسی کامل به کمک‌های بشردوستانه و گام‌های مشخص برای پایان دادن به اشغالی که چرخه‌های خشونت را برای نسل‌ها آغاز کرده است، دو چندان کنند. این باید یک بار برای همیشه، اینجا و اکنون پایان یابد.»

شورا با یادآوری این نکته که دوشنبه آینده قرار است نهمین سالانه شورای سازمان‌های مسلمانان ایالات متحده (USCMO) را در کنگره برگزار کند، اعلام کرده است که در این مراسم بیش از ۵۰۰ نماینده مسلمان ثبت نام شده از بیش از ۲۰ ایالت از درخواست آتش بس فوری و دائمی و حمایت از آزادی بیان دانشجویان برای اعتراض در حمایت از حقوق بشر فلسطینی دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو