Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

چند طرح بنادر و دریانوردی استان گیلان امروز "سه شنبه" با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در بندرانزلی افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سیلوی غلات ۵۰ هزار تنی شرکت آگروتامین با سرمایه گذاری بخش خصوصی به مبلغ ۲۳۷ میلیارد ریال با اشغال دایم ۱۰ نفر و موقت ۲۴ نفر، انبار کالای عمومی چهار هزار و ۵۰۰ مترمربعی شرکت سریر تجارت با سرمایه گذاری بخش خصوصی به مبلغ ۲۸ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال با اشتغال دایم دو نفر و موقت ۲۴ نفر به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلوی غلات ۳۰ هزار تنی شرکت "غلات بان"  با سرمایه گذاری بخش خصوصی به ارزش ۲۳۰ میلیارد ریال با اشتغال موقت ۲۴ نفر و دایم ۱۰ نفر و بهره برداری شد و مخازن ۲۰ هزار تنی روغن خوراکی این شرکت با سرمایه گذاری بخش خصوصی به ارزش ۳۴۰ میلیارد ریال با اشتغال دایم ۱۰ نفر و موقت ۲۴ نفر نیز به اجرا درآمد.

احداث یک پست اسکله جنرال کارگو غلات و دو پست اسکله دلفین نفتی بندرانزلی با منابع داخلی سازمان بنادر و کشتیرانی با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال با اشتغال دائم ۲۷ نفر و موقت ۵۰ نفر و بازسازی اساسی و ساخت سردرب شماره سه و نصب و تامین تجهیزات کنترل تردد با ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با اشتغالزایی موقت ۱۲نفر به بهره برداری رسید.

اجرای روسازی، پیاده راه سازی و ایمن سازی موج شکن غربی با ۱۲۰ میلیارد ریال با اشتغال دایم ۱۵ نفر و موقت ۳۰ نفر، تعمیرات اساسی اسکله های شماره ۴ تا ۱۰ بندرانزلی به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال با اشتغال موقت ۲۰ نفر و لایروبی حوضچه جدید "لایروبی به میزان یک میلیون و ۲۵۰ هزار مترمکعب" با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال با اشتغال موقت ۲۰ نفر از دیگر پروژه هایی است که امروز به بهره برداری رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بندرانزلی سرمایه گذاری بخش خصوصی میلیارد ریال با اشتغال بهره برداری نفر و موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد

عادل شهرزاد روز شنبه در حاشیه بازگشت هیات اعزامی تجاری و اقتصادی استان هرمزگان از چین، با اشاره به ماموریت‌های استان در اقتصاد دریامحور، بیان کرد: بر آن هستیم که ساخت‌های اقتصاد دریا محور در استان را از طریق توسعه همکاری‌های اقتصادی تقویت کنیم و با الگوگیری از بندر بزرگ جهان به اصلاح فرآیندها در ترخیص کالاها از بنادر و گمرکات بپردازیم تا معطلی و دپوی کالاها در بنادر به حداقل برسد.

وی با اشاره به دستاوردهای هیات هرمزگانی در سفر به چین بیان کرد: دستاورد این سفر آشنایی با تکنولوژی‌های روز دنیا، شناخت بازارهای صادراتی، شناخت خدمات فنی مهندسی و مشاوره‌ای و همچنین آشنایی با حقوق تجارت بین الملل بود.

معاون استاندار هرمزگان اظهار کرد: این سفر در قالب پنج گروه ۳۶ نفره انجام شد و گروه‌های اعزامی از ۲ نمایشگاه بین المللی شامل نمایشگاه‌ صنعت لاستیک و پلاستیک و نمایشگاه صنعت شیشه و سیلیس بازدید کردند و با فرآیندهای مختلف آشنا شدند.

وی با اشاره به راه‌اندازی سرکنسولگری جمهوری خلق چین در بندرعباس، عنوان‌کرد: با توجه‌ به‌ اینکه سرکنسولگری ایران نیز در شانگهای فعال است درنظر داریم مراودات اقتصادی را میان ۲ کشور ایران و چین تقویت کنیم؛ از این رو دیدار مفصلی با سرکنسول ایران در شانگهای انجام و ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان هرمزگان برای جذب سرمایه‌گذاران چینی تشریح شد.

شهرزاد در پایان با اشاره به توسعه کارخانه سیمان بندرخمیر و تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران چینی دراین طرح، خاطرنشان‌کرد: کسب دانش و افزایش تعاملات هیأت‌های تجاری در سفرها و بازدیدها مسیر رونق بخشی به تجارت و سرمایه‌گذاری را فراهم‌تر می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری