Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفت: کشورهایی که در راستای کنترل کروناویروس اقدامی نمی‌کنند با آتش بازی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، «تدروس آدهانوم» دبیر کل سازمان جهانی بهداشت در اظهاراتی گفت: کشورهایی که اجازه می‌دهند کروناویروس مسیر گسترش خود را طی کند و آن را کنترل نمی‌کنند با آتش بازی می‌کنند.

دبیر کل سازمان جهانی بهداشت در یک کنفرانس خبری تاکید کرد: کروناویروس، ویروس خطرناکی است که می‌تواند هر سیستم بدن را مورد حمله قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورهایی که اجازه می‌دهند این ویروس روند گسترش و شیوع خود را ادامه دهد با آتش بازی می‌کنند.

آدهانوم از کشور خاصی نام نبرده اما گفته است که شاهد موارد مرگ و میر و ابتلای بیشتری خواهیم بود و تعداد قابل توجهی از افراد اثرات طولانی مدت این ویروس را تجربه خواهند کرد. کادر درمان با فشار روانی شدیدی روبرو هستند و در بسیاری از کشورها افزایش موارد ابتلا، فشار سنگینی را به سیستم سلامت وارد کرده است.

دبیرکل سازمان جهانی بهداشت افزود: لازم است هر اقدامی انجام دهیم تا از کادر درمان حمایت شود، مدارس فعالیت داشته باشند، افراد آسیب پذیر تحت حمایت قرار گیرند و از اقتصاد حفاظت شود.

به گزارش سی ان ان، وی با بیان اینکه دلیل و توجیهی برای دست روی دست گذاشتن وجود ندارد، گفت: پیام من واضح است سریع، به موقع و قاطعانه اقدام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان جهانی بهداشت کرونا در جهان کووید 19 کروناویروس سازمان جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان امروز دوشنبه در نشست امنیتی ریاض، تاکید کرد که ما به آتش‌بس دائم در غزه نیاز داریم.

فیصل بن فرحان اظهار داشت که باید تلاش بیشتری در جبهه فلسطینی صورت گیرد و مسیری را در پیش بگیریم که در نهایت به تشکیل کشور فلسطین منتهی شود.

وی همچنین در ارتباط با موضوع روابط ریاض و واشنگتن، افزود: ما به گام های آخر در راستای رسیدن به توافقات دو جانبه با آمریکا نزدیک می شویم.

کد خبر 6092392 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • لازارینی: امیدوارم اسرائیل مانع سفر یکشنبه من به غزه نشود
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت