Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@11:04:30 GMT

نگرانی بزرگ پرسپولیسی ها به خاطر یک ستاره

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۸۳۴۶

نگرانی بزرگ پرسپولیسی ها به خاطر یک ستاره

در حالی که ملی‌پوشان پرسپولیس روز یکشنبه به اردوی این تیم برگشتند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند خبری از بشار رسن نشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمرین دیروز پرسپولیس تعطیل بود و قرار است تیم یحیی از امروز برای بازی شنبه مقابل صنعت‌نفت آبادان استارت بزند، اما بعید است بشار رسن امروز هم در تمرین حاضر شود چراکه همراه با تیم ملی کشورش در دبی به‌سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر خلاف تیم ملی ایران که از دو فیفادی ماه نوامبر فقط از یکی استفاده کرد، تیم ملی عراق در هر دو تاریخ بازی تدارکاتی داشت. آنها پنج روز قبل مقابل تیم ملی اردن بازی کردند که این مسابقه به تساوی انجامید. در این مسابقه بشار رسن در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش حضورش داشت و تا دقیقه ۷۴ در زمین بود که جای خود را به میثم جبار داد. بشار رسن قبل از ترک ایران با کادر فنی پرسپولیس صحبت کرده بود.

 

در این جلسه مربیان پرسپولیس از او خواسته بودند بعد از بازی تدارکاتی اول از سرچکو کاتانچ، سرمربی تیم ملی عراق اجازه جدایی بگیرد چراکه اگر قرار باشد در هر دو مسابقه تیم ملی کشورش به میدان برود به‌لحاظ بدنی افت می‌کند و برای بازی با صنعت‌نفت فرم بدنی خوبی نخواهد داشت، اما بشار بدقولی کرد و برنگشت. به نظر می‌رسد او بعد از بازی امشب تیم کشورش مقابل ازبکستان برگردد و در خوشبینانه‌ترین حالت فردا به ایران باز خواهد گشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بشار رسن بشار رسن پرسپولیس تهران بشار رسن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز (یکشنبه) خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بنابر روایت سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود. تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند. گفتنی است؛ پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900743

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان