Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل عمرانی شهری مریوان که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر مریوان برگزار شد اظهار کرد: مریوان از شهرهای مهم و گردشگر پذیر استان کردستان است از این رو هرچه زودتر باید نسبت به ساماندهی وضعیت پسماند آن اقدام شود.

وی افزود: موضوع زباله مریوان از سال ۹۶ مطرح و معاون عمرانی چندین بازدید و جلسه در این رابطه انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل اهمیت مسئله در همان سال اعتباری از مرکز جذب و از استان نیز برای آن اعتباری در نظر گرفته شد؛ اما بعد از گذشت دو سال این اعتبار جذب نشده که این امر پذیرفتنی و قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه دو سال پیش 6 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی وضعیت زباله شهر مریوان تعریف شد که این رقم با توجه به وضعیت تورمی موجود افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: با همه این تفاسیر شهرداری و شورای این شهر باید پاسخگو باشند.

مرادنیا با اشاره به اختلاف نظر شهرداری و سازمان محیط زیست در نحو اداره تالاب زریبار، گفت: زریبار ملک شخصی هیچ کسی نیست، اختلاف میان دو دستگاه بر سر این موضوع پذیرفتنی نیست و باید اختلاف ها کنار گذاشته شود.

وی افزود: قوانین مربوط به زریبار متعلق به سازمان محیط‌زیست کشور است، اگر شهرداری مایل به بهره برداری از این دریاچه است باید قوانین ابلاغی تالاب‌ها را پذیرفته و آن را اجرا کند.

مرادنیا با بیان اینکه از اقدامات انجام شده در تالاب زریبار رضایت ندارم، خاطرنشان کرد:همه باید متوجه باشند که رونق زریبار منجر به جذب گردشگر بیشتر و افزایش درآمد عمومی مردم خواهد شد.

استاندار کردستان افزود: زریبار منبع درآمد برای هیچ دستگاه و ارگانی نیست، مبادا به خاطر تصمیمات نادرست و اختلاف نظرها این گنجینه طبیعی قربانی شود.

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار کردستان زریبار ساماندهی بهمن مرادنیا مریوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایق هایی که پس از سالها در کنار کوه خواجه سیستان به آب افتاد

  پیگیری‌های دولت سیزدهم در دریافت حقابه رودخانه هیرمند سبب ورود آب و آبگیری بخشی از تالاب بین المللی هامون ناشی از بارندگی‌های افغانستان به دشت سیستان شد که این امر باعث جان گرفتن دوباره رگ‌های خشکیده تالاب بین المللی هامون شد و تجربه قایق سواری در کوه خواجه سیستان را برای بسیاری از مردم را محقق ساخت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) دریاچه زریبار مریوان سرریز کرد
  • فیلم | دریاچه زریبار مریوان هم سرریز شد
  • فیلم/ دریاچه زریبار مریوان سرریز شد
  • دریاچه زریبار مریوان هم سرریز شد | ویدئو
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • قایق هایی که پس از سالها در کنار کوه خواجه سیستان به آب افتاد
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • گردنه تته در محور پاوه به مریوان مسدود است
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است