Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نگذارید زندگی کارگری ملعبه سیاسیون شود؛ متاسفانه اقشار کم برخوردار به خاطر شرایط سخت اقتصادی فشار زیادی را تحمل می‌کنند.

 آیت‌الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در دیدار با سرپرست اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی اظهار داشت: همه عرصه‌های امروز انقلاب اسلامی خاکریز جبهه است، اگر همه‌ مدیران پشت خاکریز باشند این انقلاب با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: شما عزیزان  در یک جریانی قرار گرفتید که اگر سنگ از سر راه اسلام و انقلاب اسلامی بردارید موفق خواهید بود. مسائل اقتصادی این روزها سنگی برای انقلاب است که مستلزم عمل پدافندی شما عزیزان است.

آیت الله علم‌الهدی عنوان کرد: به خاطر عملکرد اشتباه در حفظ ارزش پول ملی خیلی از سودجویان به مشهد مقدس می‌آیند تا از خرید و فروش ارز سودهای کلان دریافت کنند اما این اقشار آسیب پذیر مشهد هستند که در فشار زیاد معیشت قرار می‌گیرند و دچار مشکلات اقتصادی فراوان می‌شوند.

وی گفت: متاسفانه به خاطر شرایط امروز این بیماری بسیاری از کارگرهای روزمزد بیکار شدند و حتی توان تامین وعده‌های غذایی خود را ندارند. امروزه یکی از مشکلات اساسی در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی، مشکلات اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر قیمت ارز دچار ثبات نیست، به همین خاطر خیلی از سودجویان اقدام به خرید و فروش کلان اقلام ضروری می‌کنند و پولش را به خارج از کشور می‌برند و برای خود امکانات رفاهی تامین می‌کنند اما آن کسی که ضربه سنگینی می‌خورد مردم عادی هستند که حتی توان پرداخت اجاره خانه خود را ندارند.

آیت‌الله علم‌الهدی عنوان کرد: روابط بین کارگر و کارآفرین را مدیریت کنید و کارآفرین را در حوزه تولید و کشاورزی تشویق کنید زیرا اگر حوزه تولید و کشاورزی به درستی راه اندازی شود دیگر شاهد مشاغل روزمزدی نخواهیم بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان بیان کرد: نگذارید زندگی کارگری ملعبه سیاسیون شود؛ متاسفانه اقشار کم برخوردار به خاطر شرایط سخت اقتصادی فشار زیادی را تحمل می‌کنند. ان‌شاءالله با همت و غیرت در کنار قشر آسیب‌پذیر باشید و نگذارید شرایط سخت اقتصادی فشار مضاعفی به او وارد کند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد خراسان رضوی علم الهدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی از ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی توسط دفتر ویژه نمایندگی سرمایه‌گذاران خارجی فراجا استان در پنج ماه گذشته خبر داد.

سیدحامد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره عملکرد دفتر نمایندگی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی فراجا خراسان رضوی که سال گذشته با هدف سهولت در ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران در حوزه فراجا در خراسان رضوی افتتاح شد، اظهار کرد: به‌دلیل تعداد بالای سرمایه‌گذاران خارجی در خراسان رضوی، افتتاح این مرکز از آبان‌ ماه سال گذشته مورد استقبال سرمایه‌گذاران خارجی قرار گرفت. در این دفتر، خدماتی از جمله صدور و تمدید مجوز اقامت و خروج و مراجعت کثیر سرمایه‌گذاران، مجوز اقامت و خروج کارشناسان سرمایه‌گذار و خروج قطعی و تمدید روادید کارشناسان سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

وی همچنین توضیح داد: مجوز اقامت سرمایه‌گذاران نسبت به ثبت سرمایه به‌صورت شش ماهه، یک ساله، سه ساله و پنج ساله با درج مهر ماده ۳۵ انجام می‌شود.

او با اشاره به عملکرد دفتر نمایندگی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی خراسان رضوی از ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ گفت: در این مدت، به ۷۲۱ سرمایه‌گذار خدمات مختلفی ارائه شده است. در این مدت، صدور مجوز تمدید اقامت شش ماهه سرمایه‌گذاران ۹۳ مورد به میزان ۱۳ درصد از مجموع کل، صدور و تمدید مجوز اقامت یک ساله برای سرمایه‌گذاران ۲۹۴ مورد به میزان ۴۴ درصد، صدور و تمدید اقامت سه ساله برای سرمایه‌گذاران به تعداد ۶۰ مورد به میزان هشت درصد، صدور مجوز خروج و مراجعت کثیر کارشناس ۷۱ مورد به میزان ۱۰ درصد، تمدید روادید به تعداد ۷۹ مورد و به میزان ۱۱ درصد، صدور مجوز اقامت یک ساله و خروج و مراجعت کثیر کارشناس به تعداد ۹۹ مورد و به میزان ۱۴ درصد و صدور خروج قطعی سرمایه‌گذاران به تعداد ۲۵ مورد و به میزان سه درصد از مجموع کل بوده است. 

دفتر نمایندگی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی فراجا خراسان رضوی سال گذشته در مراسمی با حضور رئیس سازمان اطلاعات فراجا افتتاح شد و اختیار ارائه خدمات موضوع آیین‌نامه ماده ۳۵ قانون تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه نیروی انتظامی اعم از صدور مجوز اقامت، روادید و سایر خدمات قابل ارائه به سرمایه‌گذاران خارجی، خانواده سرمایه‌گذار و افراد تحت تکفل سرمایه‌گذار (پدر، مادر، خواهر، برادر)، مدیران، کارشناسان خارجی و بستگان درجه یک آن‌ها و خدمات مشابه برای فعالان اقتصادی در مشهد به این دفتر ویژه تفویض شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • علی مطهری: نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌های آیت الله مطهری دچار بن بست فکری یا پوچی در زندگی نشده‌اند
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • ماندگاری نیروی کار خراسان رضوی به کمتر از ۶ ماه رسید
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد