Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین امینی خواه امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه سهام شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت لرستان با نماد «وسلرستا» امروز سه شنبه روی تابلو بورس رفت، اظهار داشت: سهام شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت لرستان در تابلو بورس و اوراق بهادار به عنوان پانصد و هفتاد و سومین شرکت در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس و اوراق بهادار تهران گروه سرمایه گذاری ها و بخش سایر واسطه گری های مالی روی تابلو رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرمایه شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت لرستان به تاریخ یکم تیرماه امسال، ۹۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: یک میلیون و ۵۶۴ هزار سهامدار سهام عدالت در لرستان وجود دارد.

اقداماتی که سهامداران برای استفاده از سهام خود باید انجام دهند

رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت لرستان یادآور شد: حدود ۸۴۶ هزار و ۶۰۹ نفر از سهامداران لرستانی روش مستقیم را در آزادسازی سهام عدالت خود انتخاب کردند و ۷۱۷ هزار و ۶۹۲ نفر روش غیرمستقیم را انتخاب کردند و ترجیح دادند سهام آنها به صورت تخصصی توسط شرکت سرمایه گذاری استان اداره شود.

امینی خواه با بیان اینکه اقداماتی که سهامداران برای استفاده از سهام خود و مدیریت آن از این پس باید انجام دهند این است که ثبت سجام و احراز هویت را انجام دهند، کارگذار ناظر خود را تغییر دهند و کد بورسی خود را دریافت کنند تا بتوانند در بازار بورس معاملاتی که می‌خواهند را انجام دهند، افزود: قبلاً در کل کشور حدود ۶ میلیون کد بورسی وجود داشت اما با ورود سهام عدالت امروز حدود ۵۰ میلیون کد بورسی داریم لذا زیرساخت‌های قبلی شرکت سپرده گذاری این آمادگی را نداشت و در حال به روز رسانی هستند تا بتوانند جوابگوی موضوع باشند.

وی با تاکید بر اینکه یکسری مشکلات برای سهام داران وجود دارد و هنوز سایت‌های اصلی که مردم دسترسی یابند راه اندازی نشده است، ادامه داد: از جمله سایتی که وراث فوتی‌ها بتوانند سهام را انتقال دهند و از مزایای آن بهره مند شوند راه اندازی نشده است؛ از اردیبهشت ماه تا کنون این عزیزان سوال دارند که بالاخره چه زمانی این سایت راه اندازی می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت لرستان خاطرنشان کرد: افرادی که شماره شبا خود را ثبت کرده‌اند و الان می‌خواهند تغییر دهند فعلاً از سایت سهام عدالت می‌توانند استفاده کنند؛ همچنین افرادی که شماره موبایل خود را تغییر داده‌اند هم از طریق همین سایت (sahamedalat.ir) می‌توانند اقدام کنند.

امینی خواه افزود: افرادی که قبلاً سهام عدالت آنها صادر شده و الان مشخصات شناسنامه‌ای آنها مثل نام و نام خانوادگی تغییر یافته در سایت سجام می‌توانند مشخصات جدید خود را وارد کنند.

ارزش روز سهام عدالت چقدر است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تعداد سهم لرستانی هایی که سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومان دارند به تعداد ۲۳۵ هزار و ۸۰۵ سهم هستند که ارزش روز این سهام در تاریخ ۲۷ آبان ماه ۲۱ میلیون و ۲۲۲ هزار و ۴۵۰ تومان است، اظهار داشت: تعداد سهم لرستانی هایی که سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومانی دارند به تعداد ۱۲۵ هزار و ۴۴۸ سهم هستند و ارزش روز این سهام ۱۱ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۴۲۰ تومان است.

رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت لرستان ادامه داد: تعداد سهم لرستانی هایی که سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی دارند به تعداد ۱۱۶ هزار و ۱۶ سهم است و ارزش روز این سهام ۱۰ میلیون و ۴۴۱ هزار و ۴۴۰ تومان است.

ارزش سهام افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند ۸ درصد بیشتر از افرادی است که روش مستقیم را انتخاب کردند

امینی خواه یادآور شد: تعداد سهم لرستانی هایی که سهام عدالت با ارزش اولیه ۸۲۴ هزار تومان دارند به تعداد ۱۹۴ هزار و ۳۰۴ سهم است و ارزش روز این سهام ۱۷ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۳۶۰ تومان است.

وی بیان داشت: ارزش روز سهام عدالت افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند در تاریخ امروز ۲۷ آبان ماه، حدود ۸ درصد بیشتر از سهام افرادی است که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند.

کد خبر 5073902

منبع: مهر

کلیدواژه: سهام عدالت خرم آباد بورس ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان شهرکرد بوشهر محدودیت های کرونایی کتاب و کتابخوانی شهرستان کرج هفته کتاب ستاد ملی مقابله با کرونا بارش باران ارزش روز این سهام دارند به تعداد انتخاب کردند امینی خواه انجام دهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اوایل هفته کاری با توجه به افزایش قیمت‌های جهانی کامودیتی‌ها شاهد شروع متعادلی بودیم، اما در جدال عرضه و تقاضا، فروشندگان برنده بودند و دوباره یک هفته‌ اصلاحی و خسته کننده را سپری کردیم. فقط شاهد نوساناتی در محدوه‌های حمایتی سهام بودیم، تعداد محدود، سهام بازیگر محور هم مجالی برای نوسان و رشد کوتاه مدتی داشتند.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: افزایش نرخ انرژی و افزایش مالیات ستانی در کنار افزایش نرخ بهره شرکت‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد و عدم تعدیل نرخ دلار نیما از بعد درآمدی را دچار مشکل می‌کند و حاشیه سود‌ها کاهش می‌یابد. برای جلوگیری از افت تولید، با افزایش نرخ‌های منطقی در صنایع برای پوشش رشد هزینه‌ها موافقت می‌شود.

او افزود: انتشار اوراق سنگین توسط دولت و بالا ماندن نرخ بهره، ابهام سقف معافیت مالیاتی و ... خریدار را یک قدم عقب‌تر در انتظار نگه می دارد. هر بار با نزدیک شدن به محدوده‌ حمایتی شاخص و سهام شرکت‌های بزرگ تر، شاهد سفارش‌های حمایتی بازارساز و نوسانات مثبت هستیم منتهی تا زمانی که این دور باطل ادامه دارد حرف خاصی برای گفتن نمی‌ماند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • آینده بورس در چند پرده
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص