Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مرکز مطالعات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح موفق به اخذ گواهینامه های بین المللی مدیریت کیفیت ایزو 9001 (مبتنی بر استاندارد 2015) و آراستگی محیط کار شد.
به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، ایمان ابراهیمی رئیس مرکز مطالعات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح ضمن اعلام خبر فوق، هدف از اخذ گواهینامه های مدیریت کیفیت ایزو 9001 و آراستگی محیط کار را استاندارد سازی فرآیند های جاری و به کارگیری روش های روز مدیریتی در جهت پیشرفت و تعالی روزافزون سازمانی ذکر و اضافه کرد: استقرار الزامات مورد نیاز برای اخذ گواهینامه های یادشده توسط پرسنل پرتلاش مرکز مطالعات ژئوتکنیک از اواخر سال 1398 آغاز شد و مرکز در تاریخ 1399/8/17 شایسته اخذ گواهینامه های ایزو 9001 و آراستگی محیط کار شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته ابراهیمی اخذ این گواهینامه ها ضمن همگام سازی فعالیت های مرکز با نیازهای شهرداری تهران، به تحقق هر چه بیشتر استانداردهای روز دنیا و ارتقای کیفیت پروژه های عمرانی منجر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرکز مطالعات ژئوتکنیک آراستگی محیط کار اخذ گواهینامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟