Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار نعمت الله نجفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فراهان  گفت: نیرو‌های بسیج مردمی همواره در تمامی عرصه‌ها حضور فعال و موثر دارند و این‌بار در مقابله با گسترش ویروس کرونا و شکست این میهمان ناخوانده در میدان مبارزه آماده جانفشانی هستند

سرهنگ نجفی افزود: غربالگری خانه به خانه، توزیع ماسک و اقلام بهداشتی، راه اندازی کارگاه تولید ماسک، برپایی ایستگاه پایش سلامت و رزمایش ضدعفونی معابر در سطح شهرستان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این راستا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او از برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان فراهان با شعار «بسیج پیشرو و خدمتگذار» خبر داد و افزود: در برنامه‌های هفته بسیج پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی رعایت خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فراهان بیان کرد: دیدار بسیجیان و پایوران با امام جمعه، گلباران مزار مطهر شهدا، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، افتتاح پایگاه علمی خواهران، برگزاری میدان تیر بسیج، بهره برداری از پروژه‌های محرومیت زدایی و شرکت پرشور بسیجیان در میعادگاه نماز جمعه از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته بسیج در فراهان است.

او تاکید کرد‌: همچنین اعزام بسجیان و پایوران جهت اهداء خون، حضور فعال گشت‌های رضویون، نشست آموزشی خانواده‌ها، کارگاه پیشگیری از طلاق، نشست روشنگری با موضوع نقش بسیج در انقلاب، نشست سواد رسانه و مسابقات قرآنی و ورزشی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ نجفی اظهار کرد: در راستای اجرای کمک‌های مومنانه در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا و به منظور لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و یاری رسانی به اقشار آسیب پذیر، بیش از ۱۲ هزار بسته در این ایام در سطح شهرستان توزیع شده است.

او گفت: رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۴۰۰ بسته کالای غذایی، مانور فرهنگی و اجتماعی خدمت خالصانه و مومنانه و اهداء ۱۸ جهیزیه نوعروسان از برنامه‌های مهم هفته بسیج در فراهان است.

بسیجیان اجازه نمی‌دهندخدشه‌ای به مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی وارد شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فراهان تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند بسیجیان اجازه نخواهند داد تا خدشه‌ای به مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی وارد شود و همیشه آماده هستند.

او اضافه کرد: بسیج از نخستین روز‌های پیروزی انقلاب به عنوان نیروی مردمی نهضت اسلامی در صحنه‌های دفاع از کشور و دستاورد‌های نظام حضور داشته و به عنوان مجموعه‌ای سازمان یافته در کنار سپاه پاسداران به انجام ماموریت‌های خود پرداخته است.

سرهنگ نجفی بیان کرد: هرجا که انقلاب نیاز داشته است بسیجیان جان بر کف حضور فعال داشته اند و در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده اند و در طول سال‌های بعد از انقلاب همیشه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده اند و در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی حرکت کرده اند.


انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه روح الله بسیج استان مرکزی شهرستان فراهان کرونا ویروس کرونا در استان مرکزی انقلاب اسلامی بسیج فراهان هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بیش از ۹۰۰ هزار نفر، زیر پوشش غربالگری سلامت قلب