Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:13:54 GMT

جزئیات حضور کارکنان در محدودیت های پیش رو

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۹۲۲۵

طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی کارکنان مشغول به کار در دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و ضروری، در محدودیت‌های پیشرو می‌تواند در وضعیت قرمز تا 50 درصد، وضعیت نارنجی یک سوم و در وضعیت زرد به طور کامل در محل کار حضور داشته باشند.

به گزارش ایسنا، در اجرای «طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید 19 در شهرهای کشور »که در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مصوب شد سازمان اداری و استخدامی نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی و ادارات مرکز و استان‌ها و شهرستان‌ها را در هر یک از شرایط سه گانه هشدار تعیین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخشنامه‌ای که از سوی جمشید انصاری -رئیس سازمان اداری و استخدامی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده جزئیات حضور کارکنان مشخص شده است،که البته نیروهای مسلح مشمول این بخشنامه نیستند.

طبق بخشنامه ای که در اختیار ایسنا قرار گرفته است، به دستگاه های اجرایی اعلام شده به منظور کاهش ترددهای شهروندان و کارکنان دولت در شرایط هشدار ، وضعیت حضور کارکنان و فعالیت ادارات در  مناطق با وضعیت زرد این گونه است که کارکنان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و  مدیریت شهری با 100 درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد. 

همچنین در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام می‌شود. 

اما در مناطق با وضعیت نارنجی ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول در سطح ملی یا استانی نسبت به کاهش حضور کارکنان تا یک سوم اقدام کنند. 

در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور 50 درصد کارکنان انجام خواهد شد. 


اما در مورد مناطق با وضعیت قرمز دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری می‌تواند نسبت به کاهش حضور تا 50 درصدکارکنان خود اقدام کنند ،مشروط بر این که خللی در ارائه خدمات ضروری ایجاد نشود در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور حداکثر یک سوم کارکنان انجام می‌شود. 

براساس اعلام رئیس سازمان اداری و استخدامی کلیه مراکز آموزشی، از جمله آموزشگاه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها به طور کامل تعطیل و صرفا کارکنانی که برای حفاظت فیزیکی و حفاظت تاسیسات و سامانه‌های الکترونیکی ضروری باشند حضور پیدا می کنند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس سازمان اداری و استخدامی حضور کارکنان خدمات ضروری ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان