Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدیار ممبینی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی مدیریت کرونا که در سالن جلسات دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده، افرادی سودجو در دزفول با فروش داروهایی تحت عنوان داروهای پیشگیری از کرونا و یا درمان این بیماری مردم را سرکیسه می‌کنند؛ بنابراین لازم است معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی این موضوع را پیگیری کند تا افراد، مطب‌های زیرزمینی و عطاری‌هایی که اقدام به این اعمال ناپسند می‌کنند، شناسایی و به مقام قضائی معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرکز بهداشت نیز از نظر قانونی اجازه دارد این مراکز متخلف را پلمب کند.

رئیس دادگستری شهرستان دزفول تأکید کرد: انتشار ویروس کرونا و هرگونه اقدام علیه بهداشت جرم است؛ بنابراین اگر افراد به انجام کاری که منجر به انتشار این ویروس شود، مبادرت کنند از نظر قانونی قابل پیگیری است و با آنها برخورد قضائی می‌شود.

ممبینی عنوان کرد: دادگستری دزفول همواره آماده دریافت گزارش‌های مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی از صنوفی متخلف است؛ هر چند تاکنون نیز این تعامل وجود داشته و با متخلفان برخورد قانونی شده است اما لازم است این بازرسی‌ها و برخوردها افزایش یابد.

وی افزود: پایین بودن آمار مبتلایان کرونا در شهرستان نباید بین مردم یک دلخوشی کاذب ایجاد کند چرا که پایین بودن آمار مبتلایان به دلیل کاهش آمار نمونه‌گیری کرونا و محدودیت در ضوابط تست گیری است؛ بنابراین مردم باید با جدیت و اهتمام بیشتری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 5074032

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دزفول ویروس کرونا پیگرد قضایی برخورد های تعزیراتی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان شهرکرد بوشهر شهرستان کرج محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا هفته کتاب کتاب و کتابخوانی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است

علی محبوب پور گفت: بلافاصله پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع حادثه و فوت یکی از کارگران معدن زغالسنگ رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت و صورتجلسه با حضور شاهدان و همکاران فرد متوفی تنظیم گردید.

این مقام قضائی افزود: تحقیقات مقدماتی درباره علت فوت این فرد در حال انجام می‌باشد و نظر قطعی، پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و بازرسان مربوطه و اداره کار اعلام خواهد شد.

محبوب پور بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در معادن تاکید کرد و گفت: در صورت اثبات تخلف، قصور و کوتاهی از جانب کارفرمایان و مسئولان مربوطه با افرادخاطی برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • عوامل موثر در بروز آرتروز زانو (فیلم)
  • مدیران شهری استان البرز مراقب ترک‌فعل‌ها باشند
  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»
  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • زنده گیری یک حلقه مار توسط آتش نشانان در دزفول