Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای شهر پردیس از تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در بین خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و جانبازان خبر داد. - اخبار استانها -

حسن لاله در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پردیس اظهار داشت: بسته‌های معیشتی و بهداشتی با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای مدافع حرم تهیه و در بین خانواده‌های معظم آنها توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: با حمایت سپاه، امور ایثارگران فرمانداری، شورای اسلامی و شهرداری پردیس 400 پک بهداشتی و 100 بسته معیشتی تهیه و به خانواده‌های گرانقدر آنها اهدا شد.

لاله در ادامه افزود: شهدای مدافع حرم نقش حساس و ویژه‌ای در حراست از حریم ولایت و نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند و این کوچکترین کاری بود که به پاسداشت فداکاری و جانفشانی آنها در این روزهای کرونایی به خانواده‌هایشان تقدیم کنیم.

مستندسازی سیره و زندگی شهدای مدافع حرم در قالب تولیدات فرهنگی انجام شودیادبود چهارمین سالروز شهادت "محسن خزائی"| رجزخوانی خبرنگار شهید مدافع حرم در جمع مدافعان حرم سوریه + فیلماصحاب رسانه ‌با خبرنگار شهید مدافع حرم "محسن خزائی" تجدید میثاق کردند

این مقام مسئول گفت: طوفان همدلی مواسات مومنانه همچنان ادامه دارد و با حضور در کنار خانواده‌های شهدا و جانبازان در میدان جنگ با ویروس کرونا خواهیم ماند.

رئیس شورای شهر پردیس خاطرنشان کرد: با توزیع پک‌های بهداشتی و معیشتی پا به پای جهادگران عرصه سلامت در این مسیر قدم گذاشته و برای مقابله با روزهای سخت خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان را همراهی می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات گلستان در مراسم گرامیداشت شهید صادق شیبک در گالیکش با بیان اینکه وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود گفت: با عملیات وعده صادق و جبهه مقاومت سیلی محکمی به دشمن زده شد و با این اقدام نیرو‌های اسلام همه کشور‌ها عظمت ایران اسلامی را مشاهده کردند.

حجت الاسلام موسوی پارسایی افزود: امروز پاسداری از آرمان‌های شهداء و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه وظبفه همه ماست.

همچنین مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی و شهدای پایگاه مقاومت مسجد امام علی (ع) آزادشهر با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد.

شهید صادق شیبک نهمین شهید و حاج احمد غلامی چهاردهمین شهید مدافع حرم از استان گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود