Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای روابط آمریکایی-اسلامی استفاده دولت آمریکا از اطلاعات شخصی به دست آمده از برنامه‌های اسلامی گوشی‌های همراه برای هدف قرار دادن مسلمانان سراسر جهان را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، این شورا که بزرگترین سازمان حامی حقوق مدنی و اسلامی در آمریکا است، انجام تحقیقی در کنگره درباره زیر نظر گرفتن احتمالی و غیرقابل توجیه مسلمانان آمریکایی را خواستار شد و به جامعه مسلمانان درباره استفاده از این برنامه‌ها هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهاد عوض، مدیر اجرایی این شورا اظهار کرد: این سازمان از کنگره می‌خواهد تحقیق جامعی را درباره استفاده دولت آمریکا از داده‌های شخصی اقلیت مسلمان این کشور و خارج آن انجام دهد و همچنین می‌خواهد این تحقیق شامل بررسی این مساله باشد که آیا از این اطلاعات برای جاسوسی غیرقانونی از آمریکایی‌های مسلمان استفاده شده است یا نه.

عوض در ادامه مسلمانان آمریکا را به استفاده نکردن از این برنامه‌ها تشویق کرد.

ادوارد احمد میچل، معاون مدیر این شورا نیز تاکید کرد: بسیاری از مسلمانان آمریکایی سال‌ها از جاسوسی، کلاه‌برداری و انواع دیگر تبعیض دولتی در رنج هستند، همچنین تعداد بسیار زیادی از مسلمانان غیرنظامی در خارج از آمریکا در حملات پهپادهای این کشور و نیز دیگر عملیات‌های نظامی فاجعه‌بار کشته می‌شوند.

این عملیات جاسوسی در حالی فاش شد که پیش از این فرماندهی عملیات ویژه آمریکا-مسؤول مبارزه با تروریسم و آشوب و شناسایی ویژه اعلام کرد که می‌تواند برای " کمک به عملیات نیروهای ویژه در خارج از این کشور" اطلاعات مربوط به رفت‌وآمدهای مسلمان‌ها را با استفاده از برنامه‌های مذهبی گوشی‌های همراه به دست آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسلمانان آمریکا برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

گوشی Vivo Y36s با تراشه Dimensity 6020 SoC و شش گیگابایت حافظه رم در لیست کنسول گوگل پلی مشاهده شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی Vivo Y36s به تازگی در لیست کنسول گوگل پلی مشاهده شده است و بعضی از ویژگی‌های آن در دسترس قرار گرفته است، به نظر می‌رسد که این گوشی نسخه ری‌برندشده گوشی Vivo G2 است که پیش از این وارد بازار چین شده است.

انتظار می‌رود که گوشی Vivo Y36s با نمایشگر ۶.۵۶ اینچی LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز عرضه شود، یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه می‏‌شود، یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED در پنل پشتی گوشی قرار خواهد گرفت.

گوشی Vivo Y36s به تراشه مدیاتک Dimensity 6020 مجهز خواهد شد و با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌‎سازی داخلی UFS 2.2 همراه می‌‏شود؛ انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‏شود و از فناوری شارژ ۱۵ واتی از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند، از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به شبکه اتصال 5G، Wi-Fi، بلوتوث 5.1، GPS، یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و حسگر اثرانگشت در لبه کناری اشاره کرد.

کد خبر 749277

دیگر خبرها

  • وعده‌ای که پس از یک سال، اجرایی نشده است!
  • همراه پرخرج
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا