Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار از دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی از جمله کارگاه‌های تولیدی پارچه خبر داد.

خبرگزاری میزان- سرهنگ هادی زمانیان گفت: روز گذشته حوالی ساعت چهار عصر ماموران گشت کلانتری ۱۱۱ هفت چنار در خیابان قدرت پاکی به شخصی معلوم الحال با ظاهری نامناسب و اعتیاد شدید به موادمخدر مشکوک شدند که یک توپ پارچه همراهش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهم برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد که در کلانتری اعتراف می‌کند این توپ پارچه را از یکی از دوستانش که از اتباع افغان است امانت گرفته تا به قیمت مناسب در مغازه پارچه فروشی به فروش برساند.

رییس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار تصریح کرد: ماموران در کلانتری پس از بازجویی از این فرد متوجه شدند که این فرد به همراه دو نفر از دوستانش از کارگاه‌های جنوب پایتخت اقدام به سرقت کرده اند و پارچه‌ها را در یک مخفیگاه در جنوب شهر نگهداری می‌کنند. موضوع به مقام قضایی منتقل و دستور ورود به مخفیگاه سارقان از سوی مقام قضایی صادر شد.

بیشتر بخوانید: بازداشت ۲ سارق لوازم خودرو

وی افزود: این مخفیگاه حوالی اتوبان آزادگان بوده و در عملیاتی دو نفر از همدستان متهم که در اتاقک بالای کارگاه حضور داشتند، دستگیر شدند و حدود یک کامیون پارچه که از مغازه‌ها توسط متهمان به سرقت رفته بود، کشف شد.

سرهنگ زمانیان بیان داشت: متهمان در کلانتری به بیش از ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی از جمله مغازه‌ها اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده این باند که میانگین سنی شان ۳۰ سال بود به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان کابل های مترو!

تین نیوز

فرمانده یگان حفاظت مترو از افزایش تجهیزات و مراقبت های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل های مترو خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، سرهنگ علی اصغر لک با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت های انتظامی در خطوط و ایستگاه های مترو، اظهار داشت: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامات و یگان حفاظت شرکت بهره برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

لک فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضایی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

وی افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

لک در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی