Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@06:57:53 GMT

اینتر به دنبال یک معاوضه عجیب با آرسنال

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۰۵۹۱

اینتر به دنبال یک معاوضه عجیب با آرسنال

ممکن است کریستن اریکسن و گرانیت ژاکا، هافبک های اینتر و آرسنال با یکدیگر معاوضه شوند.

به گزارش "ورزش سه"، تنها پس از تنها یک سال حضور کریستن اریکسن در اینتر، ممکن است بازگشت به لیگ برتر انگلیس و شهر لندن برای این ملی پوش دانمارکی رقم خورده و این بار مقصد او آرسنال باشد. در فصل زمستان گذشته بود که اینتر موفق به جذب اریکسن با مبلغ 20 میلیون یورو از تاتنهام شد، اما شرایط تا به حال باب میل او پیش نرفته و حالا احتمال معاوضه این بازیکن با گرانیت ژاکا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بعد از انتقال توماس پارتی در تابستان امسال از اتلتیکومادرید به آرسنال، گرانیت ژاکا فرصت چندانی برای حضور در ترکیب توپچی ها نداشته و حالا اخباری مبنی بر احتمال جدایی او وجود دارد. اینتر تمایلی به حفظ اریکسن ندارد و به دنبال معاوضه او در زمستان خواهد بود. به جز مذاکره با آرسنال، گزینه هایی چون احتمال انتقال این بازیکن به یونایتد و معاوضه با فرد یا نمانیا ماتیچ نیز در رسانه ها مطرح شده است.

 

این در حالیست که یک سال قبل اینتر با دشواری فراوان موفق به خرید کریستن اریکسن شد، اما این بازیکن در پازل تاکتیکی آنتونیو کونته جایی ندارد و بیشتر مقاطع را روی نیمکت سپری کرده است.

تاتنهام گرانیت ژاکا آرسنال کریستین اریکسن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام گرانیت ژاکا آرسنال کریستین اریکسن گرانیت ژاکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، جورجینیو برای دست کم یک فصل دیگر پیراهن آرسنال را به تن خواهد کرد

طرفداری | به گزارش دیوید اورنستین، آرسنال از عملکرد جورجینیو در فصل جاری رضایت دارد و می‌خواهد در روزهای آتی، قرارداد جدیدی به این بازیکن پیشنهاد کند. جورجینیو که در زمستان ۲۰۲۳ و با قراردادی ۱۸ ماهه از چلسی به آرسنال پیوست، در فصل جاری نمایش خوبی در ترکیب تیمش داشته و از عناصر اصلی موفقیت توپچی‌ها در لیگ و لیگ قهرمانان بوده‌است. بر اساس خبرها، خود بازیکن نیز از ماندن در لندن استقبال می‌کند و به احتمال بالا، به پیشنهاد آرسنال پاسخ مثبت خواهد داد.

قراداد جورجینیو با آرسنال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و بند تمدید یک ساله نیز در آن گنجانده شده‌است؛ با این حال آرسنال قصد دارد با ارائه پیشنهادی جدید که می‌تواند با افزایش دستمزد هم همراه باشد، قدردانی خود از هافبک ۳۲ ساله تیمش را نشان دهد. جورجینیو تا به اینجای فصل ۳۵ بازی برای آرسنال انجام داده و آمار ۱ گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو