Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال دلایل خود را بابت عدم همکاری با حامی البسه خود را توضیح داد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی باشگاه استقلال، در خصوص اظهارات جعفری به عنوان نماینده شرکت آل‌شپورت در خصوص علت ادامه نیافتن همکاری باشگاه استقلال با شرکت زربافان اقلیم تجارت، باشگاه استقلال نکات زیر راجهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌دارد:

- قرارداد باشگاه استقلال با شرکت زربافان اقلیم تجارت در پایان تیر سال جاری به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



- بعد از پایان قرارداد، مکاتباتی جهت اصلاح عملکرد، شفاف شدن تعهدات مالی طرفین و نحوه تمدید قرارداد انجام شد، حتی تفاهم نامه‌ایی تنظیم تا طرفین ظرف مدت سه ماه نسبت به انعقاد قرارداد جدید اقدام نمایند، ولی به دلیل اینکه مدیرعامل این شرکت در ایران نبود و فرد معرفی شده به باشگاه استقلال به لحاظ حقوقی اختیار عقد قرارداد را هم نداشت، در نهایت موضوع موکول به حضور مدیرعامل شد که متاسفانه باوجود حضور ایشان در ایران، حاضر به انعقاد قرارداد نشد و نتیجه‌ای حاصل نشد.

- در همین راستا به دلیل شروع مسابقات و عدم همکاری آن شرکت پیگیری موضوع از شرکت‌های دیگر پس از پایان مهلت سه ماهه مقرر شده آغاز شد.

- بر این اساس، مغایرت در فاکتور‌های اعلامی نماینده آل‌اشپورت با آنچه که در انباری باشگاه استقلال ثبت شده، و مطالبه مبلغ ۷۰۰ میلیون تومانی بابت همان فاکتور‌ها جهت ادامه و تمدید قرارداد و پاره‌ای تعهدات عمل نشده از سوی آن شرکت، باعث توقف همکاری استقلال و شرکت مذکور گردید. بیشتر بخوانید: استقلالی‌ها ممنوع‌المصاحبه شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال البسه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال البسه باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار ملی‌پوشان تفنگ ۱۰ متر/ نجمه خدمتی بیست و چهارم شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در چهارمین روز از جام جهانی در باکوی جمهوری آذربایجان و در تفنگ ۱۰ متر بانوان، فاطمه امینی با امتیاز ۶۲۹.۸ در جایگاه نوزدهم ایستاد. نجمه خدمتی نیز امتیاز ۶۲۹.۵ را ثبت کرد و در رده بیست و سوم قرار گرفت و شرمینه چهل‌امیرانی امتیاز ۶۲۸.۱ را کسب کرد.

برنامه روز پنجم این مسابقات به شرح زیر است:

دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت:

مقدماتی تپانچه ۲۵ متر بانوان (سرعت) ساعت ۸:۳۰ (هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی)

در تپانچه بادی هانیه رستمیان هجدهم، گلنوش سبقت‌اللهی پنجاه و هفتم و سجاد پورحسینی سی و سوم شدند. تیم ایران در میکس تپانچه (گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی) در رده بیست و چهارم وتیم‌های میکس تفنگ (شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام) نهم و تیم دیگر (فاطمه امینی و پوریا نوروزیان) سی و پنجم شدند.

کد خبر 6097481

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • پایان کار ملی‌پوشان تفنگ ۱۰ متر/ نجمه خدمتی بیست و چهارم شد
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی