Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد بیگزاده گفت: یک خیر اسلام آبادی 10 میلیون تومان کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نوعروس نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اسلام آباد غرب اهداء کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد بیگزاده در گفتگو با خببرنگار اسلام آباد خبر، همزمان با آخرین روزهای ماه ربیع الاول با اشاره به اعیاد این ماه به‌ویژه میلاد رسول گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: این روزها روزهای شادی شیعیان است و شاد کردن دل مؤمنان که سفارش مؤکد بزرگان دین است از مسیر کمک به زدودن بار خاطر آن‌ها گذر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب افزود: گرانی کالاها علاوه بر سخت کردن معیشت نیازمندان مشکل بزرگی برای تأمین جهیزیه نوعروسان این خانوارهای آبرومند ایجاد کرده است و کمک به آن‌ها و کاستن از فشار روحی و روانی ناشی از ناتوانی در تأمین مخارج اعضای خانواده به‌ویژه تهیه جهیزیه نوعروسانشان یکی از بهترین کارهایی است که در این روزها برای شاد کردن دل مؤمنان می‌توان انجام داد.

 بیگزاده در پایان اظهار داشت: بااین‌وجود تأمین جهیزیه آبرومندانه برای این نوعروسان بدون همکاری و همیاری خیران گران‌قدر و مردم فهیم شهرستان میسر نخواهد شد و در این زمینه اقدام خیر عزیز اسلام آبادی که امروز 10 میلیون تومان را به این نوعروس اختصاص داد می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای افزایش سطح کمک‌های سایر فعالان عرصه خیر و احسان در این زمینه باشد.

  گفتنی است؛ خیر اسلام آبادی کمک‌هزینه خرید ۱۰ میلیون تومانی جهت خریدجهیزیه یک دستگاه تلویزیون ال ای دی اسنوا ؛اجاق گاز خوراک پزی؛ میز غذاخوری ؛ یک دستگاه بخاری ایمن گاز به نوعروس نیازمنداسلام آبادی پرداخت کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اسلام آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: این اقدام خداپسندانه با ایثار و فداکاری خانواده مصطفی سلطانی ۶۳ ساله، که به علت خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد به وقوع پیوست.

وی افزود: کبد این ایثارگر حیات در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان یک بیمار نیازمند شد.

دیگر خبرها

  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند