Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@18:40:24 GMT

درگیری با مامور پلیس در اطاقور لنگرود / پلیس شلیک کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۰۸۶۸

درگیری با مامور پلیس در اطاقور لنگرود / پلیس شلیک کرد

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی لنگرود با بیان اینکه اختلاف بر سر پارک خودرو در یک مجلس عروسی منجر به درگیری شد، گفت: عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در بخش اطاقور این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ «مجید نیکویی» در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش اطاقور از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در این بخش مطلع شده و بلافاصله در محل درگیری حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از حضور در محل اعلامی، سعی کردند تا طرفین درگیری را به آرامش دعوت کنند، افزود: ۳ نفر از عاملان این درگیری که حالت عادی نداشتند بدون توجه به توصیه‌های پلیس، به سمت ماموران حمله‌ور شدند و ماموران انتظامی با رعایت موارد امنیتی و قانون به کارگیری سلاح پس از شلیک دو تیر هوایی مجبور به تیراندازی به سمت متهمان شدند.

اختلاف بر سر پارک خودرو در یک مجلس عروسی در اطاقور

وی با اعلام اینکه در این حادثه مهاجمان ۳۵،۳۳ و ۳۶ساله از ناحیه پا مجروح و به بیمارستان لنگرود منتقل شدند اظهارداشت: حال عمومی مجروحان بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

سرهنگ نیکویی علت درگیری دسته جمعی در این مراسم عروسی را اختلاف بر سر پارک خودرو اعلام کرد و بیان داشت: در این درگیری ۳ نفر از ماموران انتظامی نیز از ناحیه قفسه سینه، دست و کمر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

وی در ادامه با اعلام اینکه ۶ نفر از متهمان دیگر این پرونده نیز پس از فرار از صحنه جرم با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان در مخفیگاهشان در شهرستان‌های لنگرود و لاهیجان شناسایی و دستگیر شدند اظهار داشت: تعدادی از متهمان دستگیر شده دارای سوابق درگیری و جزء اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان با بیان اینکه همه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قانون حادثه فرار جرم پلیس اراذل و اوباش اخبار حوادث پلیس شهرستان شلیک سرهنگ مامور پلیس اخبار گیلان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران فیلم کرونا ساعت دختر تهران مرد جسد سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که منجر به تیراندازی و مجروح شدن ۲ نفر از اهالی این روستا شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ۷ نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان‌های شرقی کشور را داشت خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۱۶ عدد فشنگ ساچمه‌ای کشف شد.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشته دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود