Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، عبدالناصر همتی امروز (سه‌ شنبه) با انتشار یادداشتی در اینستاگرام، اعلام کرد: با توجه به توقف فعالیت برخی از مشاغل از اول آذر ماه، پرداخت یک میلیون تومان وام قرض الحسنه به ۱۰ میلیون سرپرست خانوارهای یارانه بگیر که درآمد ثابت ندارند با قبول مابه التفاوت سود توسط دولت از محل وام کرونایی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، بر اساس این طرح، مابه‌التفاوت نرخ سود ۱۲ درصد تا سود وام قرض الحسنه را دولت باید تقبل کند. این وام برای افرادی که حقوق دولتی نداشته و فاقد حقوق ثابت هستند پرداخت خواهد شد.

با گسترش شیوع ویروس کرونا از ابتدای آذرماه محدودیت‌های سختیگرانه‌ای در شهرها اعمال می شود که بر اساس آن، اکثر مشاغل قادر به فعالیت نخواهند بود.

به دنبال محدودیت های جدید اعمال شده، بیشتر مشاغل در تهران و ۱۵۰ شهر به مدت دو هفته از شنبه اول آذر ماه تعطیل خواهند شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مشاغل وام قرض الحسنه یارانه بگیر وام کرونایی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان

به گزارش خبرگزاری مهر، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز، همزمان با دوازدهم اردیبهشت ماه، گروهی از معلمان نیکوکار در اقدامی انسان دوستانه با اهدای پنجاه میلیون تومان در پرداخت بدهی یک نفر معلم که با بدهی مالی در زندان به سر می‌برد، سهیم شدند.

همچنین این زندانی ۵۱ ساله که جز زندانیان جرایم غیرعمد بود، پس از راه اندازی یک شرکت دچار مشکلات مالی شده، حتی منزل مسکونی‌اش را هم فروخته و پس از زندانی شدن و جدایی همسرش، فرزندانش در شرایط معیشتی نامساعد به سر می‌بردند.

زندانی یاد شده با پرداخت مبلغ اهدایی از سوی معلمان و کمک‌های نیکوکاران دیگر استان، عصر امروز آزاد شده و نزد فرزندانش باز خواهد گشت.

شایان ذکر است خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 6094342

دیگر خبرها

  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • دولت چقدر ارز ۲۸۵۰۰ تومانی پرداخت کرد؟
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار