Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@13:21:46 GMT

سرقت ۴۰۰ میلیون تومانی از خانه پدری

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۱۱۸۴

سرقت ۴۰۰ میلیون تومانی از خانه پدری

خبرگزاری تسنیم: 23 مهر ماه 99 پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 114 غیاثی به دادخواهی یکی از شهروندان تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

شاکی در اظهارات خود گفت: 12 مهر ماه از منزل خود در خیابان غیاثی خارج شده و پس از بازگشت مجدد به منزل متوجه شدم سارق یا سارقان با ورود به آپارتمانم اقدام به سرقت طلا و وجه نقد به ارزش تقریبی 400 میلیون تومان کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان برای انجام تحقیقات محلی و میدانی به محل سرقت عزیمت کرده و برابر مشاهدات و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که سرقت بدون هیچگونه تخریب و احتمالاً با کلید و بدون بهم ریختگی صورت گرفته و با توجه به شواهد موجود به نظر می‌رسد که موضوع داخلی بوده و سارق به محیط و محل نگهداری اموال آشنایی داشته است.

کارآگاهان برای کشف حقیقت و پی‌جویی جرم، اقدام به بررسی جغرافیای محل سرقت کردند و موفق شدند با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم، حضور دو سارق که یکی از آنها دختر شاکی به نام سحر بوده را در محل جرم اثبات کنند.

تحقیقات کارآگاهان ادامه پیدا کرد تا اینکه هویت فرد دوم نیز که حیدر نام داشت شناسایی شد و با هماهنگی قضایی دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

برابر تحقیقات صورت گرفته مشخص شد حیدر با خانواده دارای اختلاف بوده و چند روزی مراجعه‌ای به منزل نداشته است.

کارآگاهان با اقدام میدانی موفق شدند حیدر را دستگیر کرده که وی در زمان دستگیری به کارآگاهان گفت: سرقت را به پیشنهاد سحر انجام دادیم و اموال در اختیار خود او است.

متعاقباً سحر نیز دستگیر و در تحقیقات با توجه به دلایل و قرائن موجود ضمن اعتراف به بزه انتسابی عنوان کرد: قصد ازدواج با حیدر را داشتم و خانواده مخالف این امر بودند که اقدام به سرقت و خروج اموال شامل تعدادی نیم سکه و تعدادی ربع سکه بهار آزادی و مبالغی وجه نقد کردم و حاضر به استرداد آنها هستم.

سرهنگ علی کنجوریان؛ رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با تحویل اموال مسروقه به شاکی و کشف موضوع، پرونده به دادسرای ناحیه 15 تهران ارسال و با توجه به رضایت شاکی و عدم قصد جرم توسط مرتکبان حسب دستور مقام قضایی سحر و حیدر آزاد شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سرقت خانه پدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت طلاجات دختربچه‌های اصفهانی کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت آن بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد سارق با یک دستگاه موتورسیکلت و با پرسه‌زنی در کوچه‌های خلوت اقدام به شناسایی سوژه‌های خود می‌کرده و پس از سرقت گوشواره‌های طلا از کودکان به سرعت متواری می‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی و طی عملیات دقیق متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به شش فقره سرقت گوشواره دختربچه‌های اصفهانی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 750792

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران | بازگشت به خانه پدری