Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد قربانی روز سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در گناباد افزود: همه بخشها موظف به اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا هستند و باید این مصوبات به صورت کامل اجرا شود تا با همکاریهای بین بخشی و احساس مسوولیت آحاد جامعه، شاهد کاهش تبعات شیوع ویروس همه گیر کرونا باشیم.

وی ادامه داد: همه بخشهای جامعه از جمله  مسوولان و دست اندرکاران ذیربط و اصناف باید خود را ملزم به اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا بدانند و از هر گونه برخورد سلیقه‌ای در این ارتباط پرهیز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناباد با اشاره به اجرای طرح ۱۴ روزه محدودیتهای کرونایی مشاغل از اول آذرماه همزمان با سراسر کشور در این شهرستان گفت: گروهی متشکل از نمایندگان اعضای  ستاد کرونا به صورت میدانی بر روند اجرای این محدودیتها نظارت خواهند داشت.

قربانی افزود: در راستای اجرای محدودیتهای کرونایی تنها ۲۳ دسته اصناف گروه شغلی یک مجاز به فعالیت هستند و سایر گروههای شغلی دو و سه و چهار تعطیل خواهند بود و باید با همکاری اصناف و کاهش رفت و آمد در معابر عمومی تبعات شیوع ویروس همه گیر کرونا کاهش یابد.

وی اظهار داشت: علاوه بر تعطیلی بازار از خروج و ورود خودروهای بومی و غیر بومی به شهرها جلوگیری می شود و تردد در سطح شهر از ساعت ۲۱ هر شب ممنوع است.

فرماندار گناباد با اشاره  به فعالیت بانکها و ادارات این شهرستان با یک سوم نیروهای شاغل در مدت اجرای محدودیتهای کرونایی در این  شهرستان خواستار بهره گیری از ظرفیت بسیج در کنار سایر بخشها و نیروی انتظامی برای اجرای هر چه بهتر و نظارت بر اجرای این محدودیتها شد.

قربانی اضافه کرد: باید تمهیداتی برای عرضه میوه و تره بار  در چند نقطه سطح شهر برای استفاده بهتر مردم در مدت اجرای طرح محدودیتهای کرونایی در نظر گرفته شود و پنج فروشگاه عرضه تجهیزات پزشکی در کنار سایر مشاغل گروه یک به صورت کامل فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: با اجرای مانور و به صدا در آوردن آژیر وضعیت قرمز و با بهره‌گیری از سیستم صوتی نسبت به آگاه ‌سازی و آماده سازی شهروندان برای اجرای طرح محدودیتهای شغلی اطلاع رسانی می شود.

فرماندار گناباد از پرداخت ۹۰۰ فقره تسهیلات حمایتی کرونا به مبلغ  ۱۲۵ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون به مساغل آسیب دیده کرونا در این شهرستان خبر داد.

قربانی گفت: از ابتدای شیوع ویروس همه گیر کرونا تا ۲۲ آبان ماه جاری از مجموع چهار هزار و ۴۶۳ نفر مبتلای بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان دو هزار و ۲۱۲ نفر بیمار بستری در بیمارستان علامه بهلول گنابادی بهبود یافتند و تعداد بیماران بهبود یافته به نسبت مبتلایان نشان دهنده امکانات و اقدامات درمانی مطلوب در گناباد است.

وی افزود: همچنین در این مدت از مجموع  ۱۵۴ تن که  با تست مثبت کرونا در  گناباد فوت کردند ۱۲۶ تن اهل این شهرستان بودند و میانگین سنی متوفیان ۷۷ سال است و کمترین سن متوفیان ۱۰ سال و بیشترین سن ۱۰۰ سال است و ۱۱۶ نفر از این افراد بیشتر از  ۶۰ سال سن داشتند.

فرماندار گناباد گفت: پیری جمعیت زنگ خطر را برای شیوع این بیماری در شهرستان به صدا در آورده است و باید توجه بیشتری به رعایت پروتکلهای بهداشتی و پیشگیرانه در بین مردم و از جمله افراد مسن داشت.

قربانی خواستار توجه بیشتر میوه فروشی ها و فروشگاههای عرضه میوه و تره بار و نانواییها به رعایت پروتکلهای بهداشتی شد و گفت: در فروشگاههای زنجیره ای عرضه مواد غذایی و مایحتاج مردم، خریداران و فروشندگان ملزم به استفاده از ماسک بوده و در بدو ورود، مواد ضد عفونی کننده برای استفاده مراجعان در نظر گرفته شود و در نانواییها برای پرهیز از ازدحام از سیستم نوبت گیر استفاده شود.

سه بخش با گنجایش ۱۷۰ تخت و یک بخش مراقبت‌های ویژه برای درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان علامه بهلول گنابادی فعال است.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا گناباد محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گناباد محدودیت های کرونا ویروس کرونا گناباد محدودیت های کرونا اخبار کنکور محدودیتهای کرونایی فرماندار گناباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

 اسماعیل زارعی کوشا امروز شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه در هر جلسه شورای برنامه ریزی استان ۲ دستگاه اجرایی گزارش برنامه و اجرای کار خود را باید ارائه دهند، اظهار کرد: اجرای مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان کردستان و لزوم مشارکت در جلسات آن برای همه‌ی دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی، در ادامه جهش تولید را تکلیفی دانست که رهبری بر عهده همه گذاشتند، افزود: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

استاندار کردستان مطالبه تحقق شعار سال از سوی همه را یک وظیفه مهم ذکر کرد و ادامه داد:تحقق شعار سال بی شک جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی افتد لذا باید به این مساله هم توجه اساسی شود.

وی تاکید کرد که جهش تولید فقط یک فرایند کمی نیست، بلکه این مهم شامل کیفیت هم می شود به عنوان مثال در بخش کشاورزی افزایش کیفیت در کشت و تولید محصولات کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد.

 استاندار کردستان، با اشاره به اینکه برنامه های رشد تولید باید براساس شاخص عددی مشخص باشد، خاطرنشان کرد: در امر تولید فرمانداران و بخشداران با توجه به ظرفیت موجود در منطقه و با مشارکت دادن مردم در راستای افزایش تولید و ثروت اقدام کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی