Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@20:10:09 GMT

ترکیب منتخب هفته اول لیگ بیستم از نظر طرفداری

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۱۲۹۵

ترکیب منتخب هفته اول لیگ بیستم از نظر طرفداری

با برگزاری بازی معوقه پیکان و صنعت نفت آبادان، پرونده بازی های هفته اول لیگ بیستم بسته شد

هفته اول رقابت های لیگ بیستم به پایان رسید.

 به گزارش طرفداری، هفته اول رقابت های لیگ بیستم برگزار شد، در اولین روز؛ پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی مقابل سایپا متوقف شد و اکبر منادی، دروازه بان سایپا به ستاره این بازی تبدیل شد، اولین بازی تراکتور منصوریان زیر بارش تگرگ و باران برگزار شد و با نتیجه 0-0 به پایان رسید و آلومینیوم اراک هم شروع بدی را با باخت 3-0 مقابل نساجی در لیگ بیستم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدال رحمان رضایی و جواد نکونام نیز با نتیجه 2-2 مساوی به پایان رسید. در روز دوم هم امیر قلعه نویی سپاهان، تیم سابقش را 3-1 شکست داد، در تهران شاگردان محمود فکری مس را شکست دادند و شهر خودرو هم با مهدی رحمتی از سد ماشین سازی تبریز گذشت. بازی پیکان و صنعت نفت نیز که در ابتدا به تعویق افتاده بود، امروز برگزار شد و این بازی با پیروزی 2-1 شاگردان سیروس پورموسوی به پایان رسید.

تیم هفته اول از نظر رسانه طرفداری:

سیستم: 2-4-4

دروازه بان: حسین اکبرمنادی (سایپا) مدافعان: ابوالفضل جلالی (سایپا)، حامد شیری (نساجی)، میثم تهی دست (نفت مسجدسلیمان) و وریا غفوری ( استقلال) هافبک ها: امین قاسمی نژاد (شهر خودرو)، احمد زنده روح ( گل گهر سیرجان)، طالب ریکانی (صنعت نفت آبادان) و کریم اسلامی (نساجی) مهاجمان: دارکو بیدوف (ذوب آهن) و گادوین منشا ( گل گهر) سرمربی: امیر قلعه نویی ( گل گهر)

بررسی عملکرد بازیکنان هفته:

حسین اکبرمنادی (GK)

بدون شک دروازه بان سایپا تعیین کننده ترین مهره بازی این تیم با پرسپولیس بود. سایپا مثل فصل گذشته در مقابل تیم های بزرگ آرایشی دفاعی را به خود گرفت و دروازه خودروسازان بار ها تا آستانه فروپاشی رفت اما اکبرمنادی با مهارهایش مانع گل زنی بازیکنان پرسپولیس شد. اکبرمنادی در این بازی 5 مهار موفق داشت. او در لیگ سلاطین کلین شیت طرفداری (لیگ دروازه بان ها) هم صدرنشین است.

وریا غفوری (RB)

کاپیتان استقلالی ها موفق شد تا اولین گل آبی پوشان در لیگ بیستم را خودش وارد دروازه مس رفسنجان کند و به نوعی قفل دروازه مسی ها را باز کند. وریا که  انگیزه های زیادی برابر چشمان دراگان اسکوچیچ داشت، توانست در این بازی 66 بار توپ را لمس کند و دقت پاس 81 درصدی را به ثبت رساند.

حامد شیری (CB)

نساجی توانست در بازی اولش با هدایت وحید فاضلی 3-0 آلومینیوم را شکست دهد و حامد شیری نقش موثری در این پیروزی داشت. مدافع با تجربه نساجی چی ها در این بازی  53 بار لمس توپ، با 71 درصد پاس موفق یکی از 3 گل بازی را به ثمر رساند. شیری در 5 نبرد هوایی موفق و 11عملکرد دفاعی را نیز به ثبت رساند.

میثم تهی دست (CB)

توقف تراکتور مقابل نفت در استادیوم یادگار امام موفقیت بزرگی برای نفتی ها به حساب می آید. نفت مسجد سلیمان در این دیدار توانست به خوبی بازی را کنترل کند. یکی از مهره های تاثیرگذار نفتی ها در این دیدار میثم تهی دست بود. تهی دست در این دیدار 10 عملکرد دفاعی موفق را به ثبت رساند.

ابوالفضل جلالی (LB) 

تساوی سایپا مقابل قهرمان 4 دوره اخیر رقابت های لیگ برتر ایران، دستاورد بزرگی در همین ابتدا برای تم جوان ابراهیم صادقی به حساب می آید. جلالی در این دیدار 7 عملکرد دفاعی موفق را به ثبت رساند و در 15 نبرد بر سر تصاحب توپ نیز پیروز شد.

کریم اسلامی ( RM/RW)

کریم اسلامی در این فصل قطعا یکی از مهره های کلیدی وحید فاضلی خواهد بود. اسلامی در بازی اول توانست 2 پاس گل را به ثبت برساند.

احمد زنده روح (CDM)

گل گهر در بازی اولش توانست 3-1 سپاهان محرم نویدکیا را شکست دهد.احمد زنده روح در این دیدار به خوبی توانست میانه میدان تیم کرمانی را رهبری کند. هافبک دفاعی گل گهر در این دیدار در تمام نبرد هایش موفق بود و آمار 100 درصد نبرد موفق را بر جای گذاشت. زنده روح دقت پاس 91.7 را به ثبت رساند.

طالب ریکانی (CAM)

کامبک صنعت نفت مقابل پیکان با بریس طالب ریکانی شکل گرفت. طالب که در فصول اخیر یکی از پای ثابت های ترکیب نفت آبادان بوده است در این دیدار یک بار  از روی نقطه پنالتی و یک بار هم در جریان بازی دروازه پیکان را گشود.

امین قاسمی نژاد(LW/LM)

اولین تجربه مهدی رحمتی در لیگ بیستم با پیروزی 3-0 مقابل ماشین سازی همراه بود. قاسمی نژاد در این دیدار علاوه بر این که 2 گل را به ثمر رساند یک پاس گل هم داد تا ثابت کند ستاره بی چون و چرای مشهدی ها است.

دارکو بیدوف (ST)

ذوب آهن رحمان رضایی در هفته اول همه هواداران فوتبال را سورپرایز کرد، ذوب آهن تا دقایق پایانی از فولادی که به عنوان مدعی قهرمانی لیگ بیستم شناخته می شود 2-1 جلو بود که با یک پنالتی عجیب این بازی 2-2 مساوی به پایان رسید. هر دو گل ذوب آهن در این دیدار را دارکو بیدوف به ثمر رساند. دارکو همچنین در 6 نبرد بر سر تصاحب توپ نیز پیروز شد تا ذوبی ها را به داشتن یک مهاجم مطمئن امیدوار کند.

گادوین منشا (ST)

1 گل، 1 پاس گل و 3 پاس کلیدی دلایل قانع کننده ای برای حضور منشا در ترکیب منتخب هفته اول رقابت های لیگ بیستم است. منشا نقش بسزایی را در پیروزی 3-1 گل گهر مقابل سپاهان داشت. یونس شاکری همبازی منشا هم می توانست انتخاب ما در این پست باشد اما آمار منشا به او چربش داشت.

امیر قلعه نویی (COACH)

تقابل امیر قلعه نویی با سپاهان، تیم سابقش در همان هفته اول رقابت های لیگ بیستم را می توان یکی از جذاب ترین نکات هفته اول دانست. امیر قلعه نویی در حالی که تیمش با نتیجه 1-0 مقابل سپاهان عقب بود، در پایان با نیتجه 3-1 پیروز شد تا گام اول را با گل گهر محکم بردارد. 

 

آمار هفته اول رقابت های لیگ بیستم:

تعداد گل های زده: 19 گل تعداد مساوی: 3 بازی پرگل ترین بازی هفته: ذوب آهن 2-2 فولاد / سپاهان 1-3 گل گهر کم گل ترین بازی: پرسپولیس 0-0 سایپا / تراکتور 0-0 نفت مسجدسلیمان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو

النصر در شبی که کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی برگشت برابر حریف خود با یک گل پیروز شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و نهم رقابت های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی النصر مهمان الخلیج بود و توانست با یک گل به پیروزی برسد.

تک گل النصر را در این بازی امریک لاپورت به ثمر رساند.

در این بازی کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی النصر برگشت که البته موفق به گلزنی نشد.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه دوم‌ خود را قطعی کرد و با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال و ۹ امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت.

تا پایان لیگ عربستان تنها ۵ هفته دیگر باقی مانده است و به نظر می رسد که الهلال قهرمانی خود را در یکی دو هفته پیش رو قطعی کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو