Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایعاتی مربوط به کم شدن رقم قرارداد مظاهری و اتفاقاتی همچون هم ثبت قرارداد این دروازه بان در هیات فوتبال استان تهران، باعث شد تا در این باره با وکیل رشید مظاهری به صحبت بپردازیم

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته خبری مبنی بر اولتیماتوم به استقلالی ها در رابطه با کسر مبلغ قرارداد رشید مظاهری به گوش رسید اما وکیل این بازیکن طی گفتگویی عنوان کرد هیچ درخواستی مبنی بر کسر مبلغ قرارداد به آن ها داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اظهارنظر برخی رسانه ها و اخبار تغییر آپشن های مربوط به قرارداد رشید مظاهری با وکیل این بازیکن به صحبت پرداختیم تا درباره اتفاقات پیش آمده نظر او را بشنویم.

در ابتدا می خواهم درباره موضوعی که طی ساعات اخیر اتفاق افتاد بپرسم. درحالی که قرارداد همه بازیکنان ثبت شد، چرا قرارداد رشید مظاهری در هیات فوتبال استان تهران به ثبت نرسید؟

طبق مذاکراتی که دیروز داشتیم قرارداد رشید هم باید امروز به ثبت می رسید اما نمی دانم چرا این اتفاق نیفتاده است. این باید از مسئولان باشگاه استقلال پرسیده شود که چرا قرارداد رشید ثبت نشده است.

موضوع تغییر مبالغ موجود در قرارداد مظاهری این روزها یکی از حاشیه ای ترین موضوعات فوتبال ایران محسوب می شود. در این باره صحبت کنید.

درباره موضوع قرارداد رشید دو مبحث وجود داشت، یکی درباره اصل قرارداد و مبلغ درج شده در آن بود و دیگری نیز درباره آپشن های موجود در قرارداد. در ابتدا باید بگویم قرارداد مظاهری با استقلالی ها همانی هست که پیش از این به امضا رسیده است و دلیلی نداشت که بخواهیم به مبلغ درج شده در آن دست بزنیم.

درباره تغییر آپشن های موجود در قرارداد چطور؟

پس از صحبت های ما مبنی بر عدم تغییر قرارداد، برخی رسانه ها اخباری درباره تغییر آپشن های موجود منتشر کردند که درباره آنها هم باید بگویم حتی آپشن ها نیز هیچ تغییری نکرده است.

یعنی شما می گویید از نظر ریالی قرارداد رشید مظاهری هیچ تغییری نسبت به قبل نکرده است؟

دقیقا، صراحتا اعلام می کنم که نه مبلغ قرارداد و نه آپشن های مربوط به این بازیکن از نظر مالی هیچ تغییری نسبت به قبل نکرده است.

پس به چه دلیل شما به باشگاه رفتید؟

ببنید حضور ما در باشگاه به مشکلات مالی مربوط نبود و بحث اصلی در این باره به ماده های موجود در قرارداد بود به این معنی که توافقات ما با باشگاه استقلال با آیین نامه یکی نبود و ما برای همسان سازی قرارداد رشید با استقلال به این باشگاه رفتیم. بهتر است در این باره بگویم که ارکان قرارداد مظاهری با استقلال هیچ تغییری نکرده است و همه چیز همان موارد قبل است و تنها باید برخی ماده ها همچون موارد انضباطی موجود با آیین نامه همسان سازی می شد و به نوعی تناقضات نوشتاری در قرارداد برطرف شود که این اتفاق افتاد و با توجه به حساسیتی که ما داشتیم باید روی تک تک ماده ها با دقت پیش می رفتیم که این همسان سازی انجام شود.

در سوی دیگر موضوع مشکل شما با تراکتوری ها نیز فیصله پیدا کرد؟

بله، البته مشکلی با تراکتور وجود نداشت اما آنها شروع کننده این دعوای حقوقی بودند. آنها که در ابتدا بابت فسخ قرارداد و قرارداد جدید رشید شکایت کردند. ما رفتیم برای مذاکره اما نشد و آنها شروع کننده این اختلاف و حل آن به صورت قانونی بودند و به این ترتیب ما هم مجبور شدیم به دو دلیل از این باشگاه شکایت کنیم.

موضوعات شکایت شما چه بود؟

ما دو شکایت کردیم. اولی درباره پرداخت ۲۰ درصدی از باقیمانده قرارداد رشید و دومی هم به موضوع جعل بر می گشت. در عوض آنها هم درباره فسخ قرارداد رشید از ایشان شکایت کردند.

حالا هم که اعلام شده شما برنده این دعوای حقوقی بودید درست است؟

بله، صراحتا عنوان شده که قرارداد مظاهری همان یک فصل است و درخواست غرامت تراکتوری ها نیز رد شده است.

جالب است که سازمان لیگ هنوز هم این موضوع را رد می کند!

خب البته شاید هنوز به آنها ابلاغ نشده است اما مشکل ما با سازمان لیگ نیست. متاسفانه در این باره مشکل، برخی افراد هستند که به صورت مستقیم و بدون گذشتن اخبار از کانال سازمان لیگ به طور شخصی اظهارنظر می کنند که البته اظهارنظر آنها ربطی به ما ندارد.

و در پایان …

در پایان هم باید بگویم ما از نفر خاصی نام نمی بریم اما وقتی یکسری الحاقات بدون اطلاع بازیکن به قرارداد او اضافه می شود معنی آن چیست؟ این برای فوتبال ایران زشت است و من فکر می کنم بعد از ختم این قائله حالا فدراسیون فوتبال باید پیگیر باشد. اصلا با توجه به تایید عنوان جعل باید در مراجع قضایی، فدراسیون فوتبال باید برای پیگیری کامل این موضوع شکایت کند تا این مسئله در فوتبال ایران تبدیل به اپیدمی نشود و هر باشگاهی به راحتی اقدام به دست بردن در قرارداد بازیکنان را در کارهای خود قرار ندهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رشید مظاهری قرارداد رشید مظاهری تراکتور اخبار استقلال تراکتور رشید مظاهری قرارداد رشید مظاهری قرارداد رشید مظاهری موجود در قرارداد قرارداد مظاهری فوتبال ایران هیچ تغییری آپشن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک و حذف از رقابت‌های جام حذفی،  اظهار کرد: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم، اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه‌رو داریم که بازی‌های آن سخت است.

او درباره دلایل تعویض بازیکنانی مانند ترابی، سروش رفیعی و عبدالکریم حسن گفت: بعضی وقت‌ها باید تعویض‌هایی انجام دهیم که بازیکنان حس رقابت بیشتری داشته باشند. شما دیدید آلومینیوم با بازیکنانی که داشت خوب بازی کرد. ما با تعویض‌ها توانستیم در وقت اضافه ۲ گل بزنیم و دوباره جلو بیفتیم؛ امروز مشکل ما در بخش هجومی نبود، در بخش دفاعی بود. در بازی حذفی شما نمی‌توانید یک گل در دقیقه ۹۰ و یک گل در دقیقه ۱۰۰ بخورید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در بازی لیگ هم که یک بر صفر شکست خوردیم گفتم که بازی با آلومینیوم اینجا (ورزشگاه امام خمینی (ره)) سخت است. در این بازی نسبت به بازی لیگ متفاوت بودیم. فرق ما با بازی قبلی این بود که می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم. حتی وقتی گل اول را خوردیم در نیمه دوم شانس ۲ به یک داشتیم و اگر گل را می‌زدیم شاید بازی تمام شده بود. ما باید بیشتر تلاش کنیم، چون سال دیگر هم ما اینجا بازی داریم و باید مشکل را برطرف کنیم.

اوسمار درباره اینکه هواداران پرسپولیس باخت با چهار گل را به یاد ندارند، گفت: چهار گل خوردن نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند. بعد از چند بازی که گل نخوردیم به نظرم دریافت چهار گل خوب نیست.

او افزود: من یک لحظه هم به بازی با سپاهان فکر نکردم و تمرکزم به این بازی بود و تعویض‌هایی که انجام شد براساس همین بازی انجام دادیم. علیرضا بیرانوند شرایط بازی کردن را نداشت و تمرین هم با تیم نکرده بود تا در این بازی از او استفاده کنیم.  

سرمربی پرسپولیس گفت: صحبت‌هایی برای تمدید قراردادم شده است و برای ادامه همکاری علاقه دارم. ما  بازی‌های مهمی در لیگ داریم و باید احساساتمان را کنترل کنیم و تمرکزمان روی دیدار‌های مهم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟