Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مقام امنیتی روز سه شنبه در دیدار با مدیران فرهنگی خراسان رضوی با بیان این که ظرفیت‌های اقتصادی، قدرت نظامی و پیروزی های منطقه‌ای سالهای اخیر برای ایران قدرت آفریده است گفت:  همه این‌ها قدرت خود را از فرهنگ گرفته اند به عنوان نمونه اگر نقش و جایگاه مادران، معلمان و رهبران اجتماعی در جامعه شکسته شده باشد، نباید به تقویت فرهنگ امید داشته باشیم لذا همه دستگاه‌های حاکمیتی باید با عِده و عُده خود برای قوام فرهنگ هزینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اظهارات محرمانه یکی از فرماندهان ارتش اسرائیل درباره قدرت موشکی ایران گفت: این چهره نظامی صهیونیست می‌گوید در حال حاضر ایرانی‌ها هر نقطه استراتژیکی را که در اسرائیل بخواهند می‌توانند مورد هدف قرار داده و به اسرائیل، خسارات غیرقابل جبرانی وارد کنند. 
او همچنین با اشاره به سخنان یکی دیگر از مسوولان بلندپایه امنیتی اسرائیل گفت: این مقام اسرائیلی ۱۰ سال قبل گفته است که اگر آمریکا هم برای حمله به ایران چراغ سبز بدهد، حمله به ایران دیوانگی است چرا که در صورت وقوع این حمله ۱۵۰ هزار موشک فقط از بیروت به سمت ما شلیک می‌شود.
مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به اذعان مقامات آمریکایی در شکست راهبرد تحریمی علیه ایران و مقاومت اقتصاد ایران، گفت: بخشی از آمریکایی‌ها بعد از شکست ترامپ در انتخابات، نقش ایران را در این شکست پررنگ می‌بینند.
 در ابتدای این جلسه چند نفر از مدیران و فعالان فرهنگی دیدگاه ها و مطالبات خود را مطرح کردند.  

برچسب‌ها اسرائیل ایالات متحده آمریکا ترامپ وزارت اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل ایالات متحده آمریکا ترامپ وزارت اطلاعات اسرائیل ایالات متحده آمریکا ترامپ وزارت اطلاعات اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق

به گزارش جماران؛ امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردیده، عیادت کرد.

امیرعبداللهیان در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان ایشان انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای ایشان از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسئلت نمود.

لازم بذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسراییل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ: فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود
  • «وعده صادق» افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را در هم شکست
  • اعتراف تازه رسانه اسرائیلی درباره شکست در رهگیری موشک های ایران
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی