Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@04:23:22 GMT

700 خانواده نیازمند بوشهری در هفته بسیج خانه دار شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۱۹۸۳

700 خانواده نیازمند بوشهری در هفته بسیج خانه دار شدند

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، سرهنگ عبدالرضا دشتی عصر امروز در نشست با مدیرکل صدا و سیمای بوشهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر صورت گرفته است.
 
جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از هزار و ۵۰۰ برنامه متنوع در هفته بسیج خبر داد و اضافه کرد: در هفته بسیج امسال، ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویان بوشهری افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
دشتی با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی در دشتستان و دشتی خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم و سرودهای مقاومت و رونمایی از سرود سردار دل‌ها از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.
 
وی با اشاره به کلنگ زنی باغ موزه دفاع مقدس بیان کرد: عطرافشانی قبور مطهر شهدا و نشست هم اندیشی نخبگان با مجمع نمایندگان استان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر است.
 
دشتی افزود: با توجه به شرایط کرونایی، همه برنامه‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
 
مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: در هفته بسیج امسال بیش از ۱۰ هزار دقیقه برنامه رسانه‌ای توسط صدا و سیمای مرکز بوشهر در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش می‌شود.
 
سیدحسین ناظر بیان کرد: از این میزان برنامه شش هزار و ۵۰۰ دقیقه در حوزه رادیو و رادیو نما، سه هزار دقیقه در حوزه سیما و ۵۰۰ دقیقه در حوزه خبر و فضای مجازی تولید و پخش می‌شود.
 
وی گفت: بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و گام دوم انقلاب اسلامی نقش ارزنده‌ای داشته و ترویج فرهنگ بسیجی از اولویت‌های اصلی صدا و سیما است.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: هفته بسیج برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است