Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما واقعا نمی دانیم به چه دلیل تا امروز قرارداد بازیکنانمان به ثبت نرسید و چه کسانی می توانستند کمک کنند و نکردند. تنها چیزی که می دانیم این است که مدیریت باشگاه صنعت نفت آبادان تمام تلاشش را انجام داده و پنج شنبه گذشته مبلغ باز شدن پنجره نقل و انتقالات تیم از طریق یکی از کشورهای همسایه حواله شد و شخصا فیش واریزی را رویت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید پرویز پورموسوی امشب پس از برد دو بر یک تیمش مقابل تیم پیکان تهران با حضور در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: خدا را هزار مرتبه شکر می کنیم که امروز با وجود اینکه مشکلات بسیاری به یکباره روی سرمان خراب شده بود، توانستیم در یک رقابت خانگی که بسیار برایمان پر اهمیت بود را  با پیروزی به پایان برسانیم.

او با اشاره به کامبک تیمش در این دیدار و تبدیل بازی باخته به برده، گفت: در این مدت مصاحبه های بسیاری از ما گرفته شد و هربار ما تاکید کردیم که علاوه بر تیم اصلی در حال پشتوانه سازی هستیم و فرصت به میدان آمدن جوان ترها را فراهم کرده ایم و در حال جوان گرایی هستیم و امروز همه دیدید که حرف های ما در مصاحبه ها در میدان رقابت از شعار به عمل رسید. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه همیشه دیدارهای اول لیگ برای همه تیم ها سخت است، افزود: ما در چنین شرایطی با پنج بازیکن بزرگسال و 6 بازیکن جوانان و امید مان وارد میدان شدیم و امشب جوانانمان نشان دادند که می توانیم به آینده صنعت نفت امیدوار باشیم و من در اینجا از همه بازیکنانم و به ویژه با تجربه ها تشکر می کنم.

پورموسوی در خصوص سوالی مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تا دو روز آینده و اینکه به دلیل پرونده اسکوچیچ تعمدی از سوی فدراسیون صورت گرفته، بیان کرد: ساعت 14:10 امروز چیزی حدود دو ساعت قبل از دیدار به من اطلاع دادند که نمی توانم از بازیکنان جذب شده در دیدار امروز استفاده کنم. زمان مان کم بود اما چاره ایی نداشتیم و بلافاصله ارنج تیم را تغییر دادیم و با بازیکنان باقیمانده لیست صحبت های لازم انجام شد و تقریبا بیشترین صحبت های ما با بازیکنان در خصوص مسایل روحی روانی و انگیزشی بود که خدا رو شکر جواب داد اما ما واقعا نمی دانیم به چه دلیل تا امروز قرارداد بازیکنانمان به ثبت نرسید و چه کسانی می توانستند کمک کنند و نکردند. تنها چیزی که می دانیم این است که مدیریت باشگاه صنعت نفت آبادان تمام تلاشش را انجام داده و پنج شنبه گذشته مبلغ باز شدن پنجره نقل و انتقالات تیم از طریق یکی از کشورهای همسایه حواله شد و شخصا فیش واریزی را رویت کردم. البته امیدوارم تا 24 ساعت آینده پنجره نقل و انتقالات صنعت نفت باز شود و بتوانیم از بازیکنانمان در دیدارهای آتی بهره ببریم زیر حضور در لیگ با این شرایط سخت است.

او با اشاره به شرایط متاثر از کرونا ویروس تصریح کرد: به هیچ عنوان نمی توان گفت که به این بازیکن یاآن بازیکن نیاز است یا نیست زیرا یک لیگ فرسایشی در پیش روی ما است و به تک تک بازیکنان در این شرایط نیاز داریم و نمی توان گفت با این بازیکنان بردیم و به همین شکل ادامه دهیم چرا که 29 هفته سخت را در پیش داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: ما بازیکنانی را دعوت کردیم که هر کدام چهار پنج پیشنهاد از دیگر تیم ها داشتند و اگر خدای نکرده پنجره نقل و انتقالات باز نشود تکلیف این بازیکنان که به احترام مردم آبادان و تیم صنعت نفت و به احترام ما آمدند، چه می شود؟ امیدوارم در 24 ساعت باقیماند متولیان و مسوولین امر در فدارسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان کمک کنند تا بتوانیم بازیکنانمان را ثبت و از آنها در ادامه لیگ بهره مند شویم. از وزیر محترم ورزش و جوانان می خواهیم صدای ما را بشنوند و به تیم صنعت نفت و مردم آبادان در این شرایط کمک کنند.

پورموسوی در پایان افزود: تا کنون هیچ ابلاغ یا اطلاعی مبنی بر لغو و یا تعویق دیدار هفته دوم ما در مقابل پرسپولیس ارایه نشده و کماکان این دیدار در زمان خودش برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که رقابت صنعت نفت آبادان و پیکان تهران قرار بود به صورت هماهنگ با دیگر دیدارهای هفته اول برگزار شود که به دلیل شرایط کرونایی به تعویق افتاد و امروز با توجه به اینکه صنعت نفت نتوانست قرارداد بازیکنان جذب شده اش را به ثبت برساند و از آنها بهره ببرد، با تیم دوم خود به میدان آمده و توانست روی خلاقیت بازیکنان جوان و با انگیزه و تجربه کاپیتان ریکانی این دیدار را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان برساند.

صنعت نفت آبادان با کسب سه امتیاز این دیدار جزو پنج تیم صاحب برد در هفته اول رقابت ها است و در حال حاضر در جایگاه پنجم لیگ برتر بیستم قرار دارد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران پور موسوی ثبت قرارداد پنجره نقل و انتقالات انتقال پول دیدار با پرسپولیس پنجره نقل و انتقالات صنعت نفت آبادان کمک کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از شکست شاگردانش مقابل آرسنال گفت که نمی‌تواند آنها را سرزنش کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه سنگین 5 بر صفر مغلوب میزبانش آرسنال شد، پس از این دیدار گفت: شکست اینچنینی ناامیدکننده و خیلی بد است. به نظرم ما بازی را خیلی خوب شروع نکردیم و گل زودهنگامی دریافت کردیم که همین باعث شد تا کارت سختی برای بازگشت به بازی داشته باشیم.

سرمربی آرژانتینی چلسی تصریح کرد: به نظرم در نیمه اول ما پس از گذشت 10 یا 15 دقیقه بود که توانستیم به روند رقابتی خود بازگردیم. ما اما در نیمه دوم آن رویکرد نیمه اول‌مان را نداشتیم  و همین باعث شد تا آرسنال پس از به ثمر رساندن گل سوم‌، کنترل بازی را در دست بگیرد.

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

وی افزود: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم. دلیل وضعیت کنونی تیم فراتر از عملکرد بازیکنان است. ما نمی‌توانیم بازیکنان جوان‌مان را بابت عملکردشان مقابل تیمی که برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس می‌جنگد، سرزنش کنم.

چلسی با قبول این شکست 47 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی هفتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • اوقات شرعی ششم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • اوقات شرعی پنجم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم