Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتسال ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان در تورنمنتی ۳ جانبه به مصاف هم رفته اند. این رقابت‌ها به مدت ۳ روز و به میزبانی ازبکستان در شهر تاشکند برگزار می‌شود. در اولین روز این مسابقات تیم ملی فوتسال ازبکستان به مصاف قرقیزستان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازبک‌ها خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کنند.

تیم‌های قرقیزستان و تاجیکستان فردا در دومین مسابقه به مصاف هم می‌روند و تیم ملی ازبکستان هم روز پنجشنبه برابر تیم ملی تاجیکستان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال فوتسال ازبکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران و تاجیکستان در مسابقات آسیای میانه برگزار شد که این بازی با نتیجه ۵ بر صفر به سود شاگردان جهان‌نجاتی در تیم کشورمان به پایان رسید.    گل‌های ایران را دقیقه ۱۵ مریم دینی، سمیه اسماعیلی دقیقه ۳۰، مریم دینی دقیقه ۷۴، تانیا جهانشاهی دقیقه ۸۲ و سمیه اسماعیلی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساندند.   همچنین بهترین بازیکن زمین تانیا جهانشاهی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • ازبکستان به عنوان سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی
  • افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن